رشته وودبال در هرمزگان راه اندازی می گردد

به گزارش گفتمان برتر، با همکاری فدراسیون گلف کشور، رشته وودبال در هرمزگان راه اندازی می گردد.

رشته وودبال در هرمزگان راه اندازی می گردد

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از هرمزگان ،بیژن شبانکاره، رئیس هیات گلف استان هرمزگان از راه اندازی رشته وودبال از زیرشاخه های ورزش گلف در هرمزگان اطلاع داد.

شبانکاره در ملاقات با رئیس فدراسیون گلف کشور، اضافه نمود: هرمزگان ظرفیت بالایی در ارتقاع صندلی گلف دارد که متاسفانه از آن به درستی استفاده نشده است.

او گفت: برای توسعه ورزش گلف در هرمزگان تا به امروز هیات های شهرستانی راه اندازی و چندین زمین مینی گلف ساخته شده است اما احتیاج استان را بیش از این است و ما درخواست داریم برای راه اندازی زمین مجموعه خلیج فارس نگاه ویژه ای به هرمزگان صورت پذیرد.

شبانکاره ضمن تاکید بر حمایت فدراسیون از رشته تازه تاسیس گلف در استان گفت: راه اندازی رشته وودبال می تواند نقطه عطفی در توسعه ورزش گلف در هرمزگان باشد.

رئیس هیات گلف استان هرمزگان گفت: برای راه اندازی این رشته از ظرفیت نیرو های توانمند بومی استان استفاده خواهیم کرد.

شبانکاره اضافه نمود: برگزاری دوره های آموزشی داوری و مربیگری گلف هم برای ارتقاء نرم افزاری این ورزش در دستور کار است و از فدراسیون درخواست داریم همکاری لازم را با ما داشته باشد.

عزیزی دبیر فدراسیون گلف کشور هم گفت: در ساخت و تجهیز زمین مجموعه خلیج فارس تمام توان خود را به کار خواهم بست تا مسئولین را با مجموعه گلف هرمزگان همراه نموده و راه را برای توسعه آن فراهم کنیم.

او اضافه نمود: پیگیری لازم در جهت تامین محلی برای انجام امور روزانه هیات استانی انجام خواهد شد.

ا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1765

به "رشته وودبال در هرمزگان راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشته وودبال در هرمزگان راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید