دکتر فرزین تاکید نمود: ارتقای نظام اعتبارسنجی در بانک ملی ایران
به گزارش گفتمان برتر، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرعامل بانک ملی ایران در نشست هم اندیشی جشنواره کوشش ملی گفت: باید با سنجش ریسک اعتباری، در پی ارتقای نظام اعتبارسنجی و بهداشت اعتباری در بانک باشیم.
به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا فرزین در این مراسم که با حضور تنی چند از مسئولان ارشد این بانک برگزار گردید، با بیان اینکه مهم ترین سرمایه بانک ها نظام اعتبارسنجی آنهاست، اضافه کرد: اعتبارسنجی مشتری و رتبه بندی شرکت ها در کشور با چالش هایی همراه است اما ما برای مقابله با این چالش ها باید در پی مدل های عملیاتی باشیم.
وی با تاکید بر اینکه برای تراز نقدینگی بانک باید در پی جذب مشتریان و منابع نو باشیم، اضافه کرد: یکی از اهداف جشنواره کوشش ملی نیز افزایش منابع بانک بوده و مدیران باید کوشش خود را در اتخاذ تصمیم گیری های به موقع، سریع، صحیح و اثرگذار در این زمینه به کار گیرند.
وی با اشاره بر لزوم چابک سازی بانک ملی ایران توضیح داد: این نیروی انسانی کارآمد و خبره است که باید فرآیندها و امور را اصلاح کند.
مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان اینکه همه دارایی یک بانک، نیروی انسانی و برند آن است، خاطر نشان کرد: همه کوششمان بر این محور است تا با همکاری و همفکری همکاران، برای حل مسائل گام برداریم.
بعلاوه رییس هیات مدیره بانک با تاکید بر اینکه یکپارچگی، هماهنگی و هم افزایی شکل گرفته در جشنواره کوشش ملی باید همچنان در بانک ملی ایران ادامه دار باشد، گفت: هدف کوشش ملی، ایجاد یک کوشش جمعی و ملی بود که خوشبختانه محقق شده است.
عباس شفیعی با تاکید بر اینکه اخلاق حرفه ای و رفتار مناسب همکاران شعب نقش مهمی در جذب مشتریان دارد، اضافه کرد: با توجه به زمان محدود به جای مانده تا انتها سال و انتها طرح کوشش ملی، باید از حداکثر توانمندی ها و پتانسیل همکاران برای جذب منابع استفاده گردد.
عضو هیات عامل و معاون شعب بانک نیز تجهیز منابع بانک، شناسایی نیروهای توانمند بدنه شعب و ارتقای رفتارهای حرفه ای در واحدهای صف و شعب را از جمله اهداف جشنواره کوشش ملی در بانک اعلام کرد و گفت: در این جشنواره، فرهنگ سازمانی خوبی شکل گرفته و مشتری مداری در حال نهادینه شدن است.
حسن مونسان اظهار کرد: امور بانک تا انتها مدت زمان به جای مانده جشنواره با شتاب بیشتری پیگیری می گردد که صدور آنی دسته چک در شعب را می توان یکی از دستاوردهای اخیر دانست؛ اگر وحدت و همگرایی شکل گرفته ادامه یابد، بانک در جایگاه رفیع تری نسبت به گذشته قرار می گیرد.
علیرضا ماهیار سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک نیز در این نشست اظهار کرد: بانک ملی ایران همواره سعی نموده در فرهنگ سازی اقدامات نو نظام بانکی نقش بسزایی را ایفا نماید، اعلام کرد: امروز زیرساخت بزرگترین شرکت ها در جهان بر پایه فناوری بنا شده است و از این رو فعالیت های ما در زندگی مردم اثرگذار خواهد بود.
منبع: خبرگزاری آریا