دسته گل تازه ، کانزاس سیتی قهرمان شد، ترامپ به یک ایالت دیگر تبریک گفت!

به گزارش گفتمان برتر، رئیس جمهوری آمریکا از نخستین کسانی بود که پس از پیروزی کانزاس سیتی چیفز در بازی سوپر بول 2020، وارد توییتر شد و این قهرمانی را به مردم ایالت کانزاس و همه آمریکا تبریک گفت.

دسته گل تازه ، کانزاس سیتی قهرمان شد، ترامپ به یک ایالت دیگر تبریک گفت!

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، دانلد ترامپ که شیرین کاری هایش در فضاهای واقعی و مجازی شهره خاص و عام است، این بار به نظر می رسید در نوشتن پیغام تبریک قهرمانی در توییتر مرتکب اشتباه نشده باشد اما نکته اینجاست که او گمان نموده بود کانزاس سیتی چیفز برای ایالت کانزاس است. در حالی که این تیم فوتبال آمریکایی از همان شروع فعالیت در ایالت میسوری حضور داشته و همچنان در همان ایالت بازی می نماید.

ترامپ در توییت خود به مناسبت معرفی قهرمان تازه لیگ ملی فوتبال NFL پس از بازی سوپر بول 2020 نوشت: تبریک به کانزاس سیتی چیفز برای یک بازی بزرگ و بازگشت رویایی زیر فشار خردکننده. شما نماینده ایالت بزرگ کانزاس و در واقع تمام آمریکا به بهترین شکل هستید. کشور ما به شما افتخار می نماید. کانزاس که تا کوارتر سوم 10 امتیاز از سن فرانسیسکو فورتی ناینرز عقب بود، کوارتر چهارم را 21 بر صفر برد و با نتیجه 31 بر 20 قهرمان شد.

هر چند رئیس جمهوری آمریکا خیلی زود متوجه اشتباه مرگبار خود شد و آن را با یک توییت تازه و درست جایگزین کرد اما همان چند دقیقه هم کافی بود تا خیلی ها به این دسته گل ترامپ واکنش نشان دهند. کلر مک کاسکیل، فرماندار پیشین میسوری از این گروه بود که اشتباه رئیس جمهوری آمریکا را با یک عبارت تند به او گوشزد کرد. یک کاربر دیگر هم با ماژیک خطی کنار مرزهای ایالت کانزاس کشید و آن را به ایالت میسوری پیوند زد.

ترامپ از فرصت بازی سوپر بول 2020 نهایت بهره را برد و با هزینه کردن بیش از 11 میلیون دلار برای دو آگهی 30 ثانیه ای پیش از بازی نهایی لیگ ملی فوتبال آمریکایی حضور خود را به رخ کشید. او در تبادل نظر با مجری فاکس نیوز به قد نسبتا کوتاه مایکل بلومبرگ، میلیاردر آمریکایی و از نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری 2020 طعنه زد و مدعی شد برای حضور در مناظره های انتخاباتی سفارش یک جعبه داده است تا آن را زیر پایش بگذارد.

البته ادعای رئیس جمهوری پرگوی آمریکا درباره شهردار پیشین نیویورک با عبارت دروغگو از سوی بلومبرگ و گروه او رد شد. ترامپ روز یکشنبه بازی سوپر بول 2020 را در باشگاه بین المللی گلف خود در پالم بیچ کالیفرنیا با مهمانانش تماشا کرد و بلافاصله به واشنگتن بازگشت تا برای سخنرانی سالانه روز سه شنبه در جمع اعضای سنا و مجلس نمایندگان آمریکا آماده گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 680

به "دسته گل تازه ، کانزاس سیتی قهرمان شد، ترامپ به یک ایالت دیگر تبریک گفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دسته گل تازه ، کانزاس سیتی قهرمان شد، ترامپ به یک ایالت دیگر تبریک گفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید