ترامپ به زودی مصاحبه با رسانه های دوست را از سر می گیرد

به گزارش گفتمان برتر، خبرگزاری آسوشیتدپرس دوشنبه گزارش داد، دوستان و متحدان دونالد ترامپ پیش بینی میکنند که او به هفته ها سکوت خود انتها داده و مصاحبه با رسانه های دوست را از سر بگیرد.

ترامپ به زودی مصاحبه با رسانه های دوست را از سر می گیرد

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا از زمان متوقف شدن فعالیتش در رسانه های اجتماعی که او را به تحریک شورش در واشنگتن دی.سی در ششم ژانویه متهم کردند، در انظار عمومی دیده نشده است.

براساس گزارش آسوشیتدپرس، ترامپ در حال آنالیز راه هایی برای تاکید دوباره بر قدرتش است و دیدارهایی با مشاوران سیاسی با موضوع یاری به جمهوریخواهان برای تحت کنترل دریافت مجلس نمایندگان آمریکا و سنا در انتخابات میان دوره 2022 داشته است. همزمان گزارش ها حکایت از این دارد که این رئیس جمهوری سابق روی انتقام دریافت از جمهوریخواهانی که به محکوم شدن او در جلسه استیضاح سنا رای مثبت دادند، متمرکز است.

به دنبال تحولات خشونت بار شش ژانویه، زمانی که هزاران تن از حامیان ترامپ به کنگره حمله ور شدند تا جلوی تایید پیروزی جو بایدن در انتخابات را بگیرند، توییتر، فیسبوک و اینستاگرام فعالیت او را متوقف کردند. این رئیس جمهوری سابق آمریکا عمدتا از زمان خروج از کاخ سفید به مقصد فلوریدا، سکوت نموده است.

جیسون میلر، از دستیاران ارشد ترامپ به آسوشیتدپرس گفت: تصور میکنم طی روزهای آینده مطالب بیشتری درباره ایشان بشنوید.

لیندسی گراهام، از سناتورهای جمهوریخواه آمریکایی که ظاهرا روز شنبه با ترامپ تماس داشته، گفت او از دست بعضی به شدت عصبانی است اما با این وجود آماده است که رو به جلو حرکت کند و حزب جمهوریخواه را بازسازی کند. او گفت که ترامپ درباره 2022 هیجان زده است.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1431

به "ترامپ به زودی مصاحبه با رسانه های دوست را از سر می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ به زودی مصاحبه با رسانه های دوست را از سر می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید