خوزستان، سرجیو: برای این جنگ کاملاً آماده هستیم، 90 درصد تیم برای فصل آینده حفظ خواهد شد

به گزارش گفتمان برتر، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مقابل استقلال بازی سختی خواهیم داشت و برای این جنگ کاملاً آماده هستیم.

خوزستان، سرجیو: برای این جنگ کاملاً آماده هستیم، 90 درصد تیم برای فصل آینده حفظ خواهد شد

به گزارش خبرنگاران از آبادان, پائولو سرجیو در نشست خبری پیش از بازی تیم های صنت نفت آبادان و استقلال گفت: مقابل یکی از تیم های خوب لیگ برتر بازی سختی خواهیم داشت.

وی گفت: در بهترین شرایط ممکن برای بازی فردا خودمان را آماده نموده ایم و تمرکز کافی و فوکوس کافی برای بازی داریم. استراتژی تیم را مهیا کردیم و قطعاً کوششمان بر این خواهد بود که به سه امتیاز این بازی دست پیدا کنیم و برای این جنگ کاملا آماده هستیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت اعلام کرد: تیمی را در زمین می گذاریم که باور و ایمان داشته باشیم که می توانند بجنگد و برای کسب امتیاز به میدان بروند. جوانانی که در حال حاضر در تیم حضور دارند با گذشت زمان خودشان را مهیا بازی می نمایند؛ سیدفاخر طهامی، محمدرضا غبیشاوی، رضا جبیره، حسین ساکی، جعفر سلمانی و مسلم مجدمی و بقیه نفرات آماده برای این جنگ خواهند بود.

سرجیو در خصوص بازیکنان مصدوم و محروم این تیم در دیدار با استقلال گفت: وفا هخامنش که در بازی گذشته کارت قرمز دریافت کرد و تنها بازی است که محروم است و ماکومبا کانجی به دلیل مصدومیت در این بازی حضور ندارد.

وی گفت: خیلی راضی هستم در بازی فردا تماشاگران زیادی حضور خواهند داشت و با کوشش ما و یاری خداوند ان شاءالله یک راضیی را تقدیم طرفداران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در پاسخ به سوال خبرنگاری که در صورت ماندن شما چند درصد تیم حفظ خواهد شد، توضیح داد: هفته آینده ما اینجا خواهیم بود و خیلی دوست ندارم در خصوص آینده صحبت کنم و دوست دارم تمرکزمان برای بازی با استقلال باشد؛ ولی مطمئناً اگر من در صنعت نفت باشم نزدیک 90 درصد تیم برای فصل آینده حفظ خواهد شد و سه چهار بازیکن جدید به تیم اضافه خواهیم کرد و این پروسه که از قبل بازیکنان جوان آغاز کردند ادامه خواهد یافت.

ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 124

به "خوزستان، سرجیو: برای این جنگ کاملاً آماده هستیم، 90 درصد تیم برای فصل آینده حفظ خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوزستان، سرجیو: برای این جنگ کاملاً آماده هستیم، 90 درصد تیم برای فصل آینده حفظ خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید