خبرنگاران افزایش آمار بستری بیماران کرونایی در خوزستان

به گزارش گفتمان برتر، اهواز - خبرنگاران - رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از افزایش آمار بستری بیماران کرونایی خوزستان به یک هزار و 715 نفر در 2 روز گذشته خبر داد.

خبرنگاران افزایش آمار بستری بیماران کرونایی در خوزستان

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران دکتر فرهاد ابول نژادیان جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی گفت: ویروس موتاسیون یافته انگلیسی دوره نهفتگی کوتاهی دارد، تا یک هفته پیش آمار بیماران بستری در خوزستان یک هزار و 650 نفر بود که نسبت به هفته های قبل 130 نفر کاهش یافته بود اما به یکباره تعداد بیماران بستری افزایشی شد.

وی اضافه نمود: بیشترین بیمار بستری در استان طی هفته های گذشته یک هزار و 770 نفر بود اما در 2 روز گذشته با توجه به تردد مردم در بازار، میزان بستری ها مجددا فرایند مبتلایان افزایشی شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مردم خواست از دید و بازدیدهای عید خودداری کرده و به صورت تلفنی جویای حال بزرگان و افراد مسن شوند.

افزایش 21 درصدی میزان مسافرت ها در استان

وی خواستار کاهش تردد و مسافرت ها از سوی مردم شد و اضافه نمود: میزان مسافرت ها در خوزستان حدود 21 درصد افزایش یافته که این موضوع باعث می شود شرایط استان قرمزتر و ویروس به سایر شهرهای استان سرایت کند.

ابول نژادیان گفت: اگر دوست داریم کادر درمان فرصتی برای استراحت داشته باشد باید به فکر آنها باشیم. پرسنل درمان استان به صورت شبانه روزی حتی روز عید سر کار هستند لذا از مردم انتظار داریم به دید و بازدید نفرایند تا پیک بیماری مهار شود.

در حال حاضر هشت شهرستان خوزستان قرمز و 10 شهرستان نارنجی هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1461

به "خبرنگاران افزایش آمار بستری بیماران کرونایی در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران افزایش آمار بستری بیماران کرونایی در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید