جزئیات هواوی P60 پرو با نمایشگر خمیده و طراحی متفاوت دوربین

به گزارش گفتمان برتر، با ورود به سال تازه میلادی، باید منتظر معرفی پرچمدار های برند های مختلف باشیم و ظاهراً هواوی در ماه مارس، از سری P60 رونمایی می نماید. حالا رندر های هواوی P60 پرو به اینترنت راه پیدا نموده اند که از نمایشگر خمیده آن حکایت دارند.

جزئیات هواوی P60 پرو با نمایشگر خمیده و طراحی متفاوت دوربین

هواوی P60 پرو احتمالاً با تمرکز روی کیفیت دوربین در ماه مارس از راه می رسد.

با ورود به سال تازه میلادی، باید منتظر معرفی پرچمدار های برند های مختلف باشیم و ظاهراً هواوی در ماه مارس، از سری P60 رونمایی می نماید. حالا رندر های هواوی P60 پرو به اینترنت راه پیدا نموده اند که از نمایشگر خمیده آن حکایت دارند.

در کنار نمایشگر خمیده، شاهد قرارگیری یک ماژول دوربین عمودی با طراحی متفاوت روی پنل پشتی این پرچمدار هستیم. در پایین و گوشه سمت چپ این ماژول، دوربین پریسکوپی به چشم می خورد. در مرکز هم دوربین اصلی با میزان ای بزرگ قرار گرفته است.

مشخصات احتمالی هواوی P60 پرو

طبق شایعات، این پرچمدار هواوی به یک نمایشگر 6.6 اینچی OLED با رزولوشن +QHD و رفرش ریت 120 هرتز مجهز می گردد. درحالی که شایعات اولیه به استفاده از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در این محصول اشاره نموده بودند، تازهترین گزارش ها از تجهیز آن به نسخه 4G اسنپدراگون 8 نسل 2 حکایت دارند؛ بنابراین کاربران با قدرت بالایی روبه رو می شوند؛ اما باید به سرعت پایین تر از 5G رضایت دهند (البته عدم وجود اندروید را هم باید مدنظر قرار داد).

در رندر های امروز از هواوی P60 پرو، برند XMAGE هم روی ماژول دوربین به چشم می خورد که برند عکاسی مخصوص هواوی است و به عنوان جایگزین لایکا شناخته می گردد. انتظار داریم دوربین اصلی این دستگاه 50 مگاپیکسلی باشد و به وسیله دوربین 50 مگاپیکسلی اولترا واید و 64 مگاپیکسلی تله فوتو/پریسکوپی همراهی گردد.

همان طور که در رندر ها می بینید، در مرکز بخش بالایی نمایشگر یک حفره واقع شده است که ظاهراً دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی را میزبانی می نماید. انرژی این پرچمدار را احتمالاً یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی تأمین خواهد نمود.

هواوی P60 پرو احتمالاً از استاندارد IP68 پشتیبانی می نماید تا مقاومت مناسبی در برابر نفوذ آب و گردوغبار داشته باشد. با توجه به اینکه شایعات از معرفی سری P60 در ماه مارس خبر می دهند، باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری درباره آن ها در هفته های آینده باشیم.

منبع: دیجیاتو

منبع: فرادید
انتشار: 12 بهمن 1401 بروزرسانی: 12 بهمن 1401 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 2121

به "جزئیات هواوی P60 پرو با نمایشگر خمیده و طراحی متفاوت دوربین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات هواوی P60 پرو با نمایشگر خمیده و طراحی متفاوت دوربین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید