شیائومی و آپدیت اندروید 10

به گزارش گفتمان برتر، گزارش ها نشان می دهد که کاربران گوشی های شیائومی زودتر از موعد قادر خواهند بود آپدیت اندروید 10 را دریافت و دانلود نمایند چرا که این آپدیت برای گوشی هوشمند Mi9 تا ماه آینده منتشر خواهد شد.

شیائومی و آپدیت اندروید 10

با این آپدیت، کاربران این گوشی قادر خواهند بود سیستم عامل خود را به جدیدترین نسخه اندروید به روزرسانی نموده و از قابلیت و امکانات جدید آن بهره مند شوند. به گفته کارشناسان و تحلیلگران، این بدان معناست که شرکت مذکور میخواهد سایر گوشی های خود را نیز زودتر به آپدیت اندروید 10مجهز کند .

این خبر نشان می دهد که شیائومی میخواهد کمی زودتر از موعد و تصور کاربران و کارشناسان، به ارائه آپدیت اندروید 10برای گوشی های خود اقدام کند و بدین ترتیب گوی رقابت را از سایر رقبای قدرتمند خود همچون سامسونگ و هواوی برباید .

اندروید 10که جدیدترین نسخه از سیستم عامل محبوب گوشی های هوشمند به شمار می رود، مدتهاست که شرکت های تولیدنماینده موبایل را درگیر خود نموده است تا بعد از انتشار و عرضه عمومی، بلافاصله بتوانند جدیدترین گوشی های هوشمند و پرچمدار خود را به آن ارتقا دهند و نسخه آپدیت و به روزرسانی اندروید 10را منتشر نمایند.

طبق روال هرساله، گوگل به عنوان شرکت توسعه دهنده اندروید و تولیدنماینده گوشی های هوشمند پیکسل، نخستین شرکتی است که برای نسخه های جدید از سیستم عامل محبوب و پرطرفدار اندروید را برای گوشی های اختصاصی خود منتشر و ارائه می نماید .

بعد از گوگل، تمامی شرکت های تولیدنماینده تلفن همراه در تلاشند تا با بیشترین سرعت و در کمترین زمان ممکن، از ارائه و انتشار جدیدترین نسخه از سیستم عامل محبوب موبایلی، اندروید 10، خبر داده و بدین ترتیب کاربران گوشی های هوشمند توسعه داده شده خود را راضی نمایند .

،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 281

به "شیائومی و آپدیت اندروید 10" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی و آپدیت اندروید 10"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید