جذب دانشجو در دانشگاه پیغام نور افزایش یافته است

به گزارش گفتمان برتر، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور از رشد جذب دانشجو در این دانشگاه اطلاع داد و گفت: برای دومین سال متوالی بیش از 50 درصد داوطلبان، بزرگترین دانشگاه دولتی کشور را انتخاب کردند.

جذب دانشجو در دانشگاه پیغام نور افزایش یافته است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا در مقطع دبیرستان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، امیرحسن بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور با انتشار توئیتی از رشد جذب دانشجو دراین دانشگاه در سال تحصیلی جدید خبرداد.

وی اظهار کرد: با قبولی 127 هزار داوطلب در دانشگاه پیغام نور، برای دومین سال متوالی بیش از 50 درصد داوطلبان، بزرگترین دانشگاه دولتی کشور را انتخاب کردند.

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور همچنین به تسهیلات ویژه دانشجویان این دانشگاه اشاره نمود و اضافه نمود: تمامی پذیرفته شدگان می توانند از کلیه تسهیلات اقتصادی از جمله وام شهریه صندوق رفاه دانشجویی با بازپرداخت پس از فارغ التحصیلی، تسهیلات وام 200 میلیون ریالی قرض الحسنه با کارمزد 1/4 درصد و تسهیلات 200 میلیون ریالی خرید گوشی هوشمند و تبلت با کارمزد 4 تا 6 درصد بهره مند گردد.

بهروز با اشاره به برگزاری پیروز بیش از 48 میلیون نفر ساعت کلاس آموزشی و 3 میلیون نفر آزمون الکترونیک در ترم گذشته اضافه نمود: با توجه به شیوع کرونا آموزش دروس نظری در دانشگاه پیغام نور به صورت الکترونیک و دروس عملی با حفظ پروتکل ها و درصورت موافقت ستاد های کرونای استانی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1183

به "جذب دانشجو در دانشگاه پیغام نور افزایش یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب دانشجو در دانشگاه پیغام نور افزایش یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید