جای خالی بسکتبال سه نفره مردان ایران در جام های جهانی

به گزارش گفتمان برتر، از بین شش رویداد جام جهانی بسکتبال سه نفره، ایران تنها در دو رویداد بانوان حضور دارد و در بخش مردان نماینده ای ندارد.

جای خالی بسکتبال سه نفره مردان ایران در جام های جهانی

به گزارش خبرنگاران، طبق اعلام فدراسیون جهانی بسکتبال قرار است جام های جهانی سه نفره در دو بخش آقایان و بانوان در سال آینده و در چند رده سنی برگزار گردد که ایران تنها در بخش دختران نماینده دارد.

طبق اعلام فیبا، خرداد سال آینده جام جهانی سه نفره در رده زیر 18 سال و در دو بخش دختران و پسران در اولانباتور مغولستان برگزار می گردد که در این رویداد تیم دختران و پسران ایران حضور ندارند و غایب هستند.

بیست و هشتم خرداد تا دوم تیر سال 97 نیز آمستردام هلند میزبان جام جهانی سه نفره بزرگسالان است که در این مسابقات نیز تنها تیم بانوان ایران حضور خواهد داشت و تیم مردان غایب است. چین، ژاپن، مغولستان، قطر و کره جنوبی نماینده های آسیا در این بخش هستند.

دهم تا چهاردهم مهر سال آینده قرار است جام جهانی دختران زیر 23 سال در شیان چین برگزار گردد که تیم ملی ایران نیز در این رویداد حضور دارد. در همین زمان و در همین شهر رقابت های پسران نیز برگزار می گردد اما تیم ملی ایران در این جام جهانی نماینده ای نخواهد داشت و چین، قطر، قزاقستان، قرقیزستان، مغلوستان و کره جنوبی از آسیا در آن حضور دارند. نیوزلند هم در بخش پسران نماینده دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 44

به "جای خالی بسکتبال سه نفره مردان ایران در جام های جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جای خالی بسکتبال سه نفره مردان ایران در جام های جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید