برترین جاذبه های گردشگری هلند ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد هلند

به گزارش گفتمان برتر، به علت تنوع جاذبه های گردشگری هلند هلند انتخاب مکان های دیدنی و سرگرم کننده کمی مشکل است. بلیط هواپیما

برترین جاذبه های گردشگری هلند ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد هلند

با تور هلند ارزان از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

امروز در مجله خبرنگاران برای افرادی که قصد دارند به هلند سفر نمایند لیستی از محبوب ترین و برترین مکان های دیدنی هلند را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

جاذبه های گردشگری هلند ؛ قصر سلطنتی آمستردام

قصر سلطنتی از مهم ترین جاذبه های گردشگری هلند است و در دوران طلایی هلند زمانی که آمستردام در میان تاثیرگزارترین شهرهای شمال اروپا بود ساخته شد. این قصر در ابتدا به شهرداری تعلق داشت و سپس زمانی که شاهزاده ویلیام یا ویلیام نارنجی پادشاهی خود را در اوایل قرن نوزدهم در هلند برپا کرد به خاندان سلنتی رسید. اگرچه مراسم مهم سلطنتی در داخل قصر صورت می گیرد اما بیشتر روزهای سال برای بازدید عموم باز است. بلیط تهران استانبول

برج یوروماست

برج یوروماست در مرکز روتردام قرار گرفته است. این برج در سال 1960 ساخته شد و تا چندین سال به اسم بلندترین ساختمان شهر شناخته می شد. با وجود ساخته شدن برج های بلندتر دیگر در روتردام، برج یوروماست همچنان به اسم نماد شهر شناخته می شود و شامل رستوران و هتلی گران قیمت است. بلیط هواپیما تهران آنتالیا

ماستریخت

یکی از جاذبه های گردشگری هلند که برای علاقمندان به تاریخ می تواند جالب باشد، فضایی است که در زیر شهر ماستریخت قرار گرفته است. این فضای خالی به این علت به وجود آمده بود که مکانی برای نگهداری ابزار ساخت و ساز باارزش شود. بسیاری از این تونل ها به دوران قرون وسطی باز می شود در حالی که بعضی دیگر در قرن بیستم ساخته شده اند.

موزه کرولر-مولر

در سال 1938 یک کلکسیونر آلمانی به نام هلن کرولر-مولر مجموعه عظیم ونگوگ خود را برای مردم هلند به ارث گذاشت و موزه ای در اترلو با نام خانوادگی خودش افتتاح کرد. این موسسه صاحب دومین مجموعه عظیم نقاشی های ونگوگ در دنیا است. بلیط هواپیما تهران مشهد

آسیاب های بادی کیندردیک

یکی از جاذبه های گردشگری هلند مجموعه عظیمی از آسیاب های بادی در اطراف دهکده کیندردیک است. این دهکده در طول سال های 1738 تا 1740 ساخته شد تا از باتلاق های آن منطقه آب را بیرون بکشد. این آسیاب ها اهمیت تاریخی و فرهنگی دارند و به اسم میراث یونسکو شناخته و محافظت می شود.

کانال های آمستردام

راه های آبی و خیابان های اطراف این کانال ها علاوه بر این که جزو جاذبه های گردشگری هلند هستند، جزو میراث دنیای یونسکو هم به تعداد می آیند. بخش اعظم این کانال های زیبا و تاریخی در دوران طلایی هلند ساخته شده اند و شامل بناهای یادبود زیادی از جمله خانه آنه فرانک و موزه ون لون هستند.

خانه آنه فرانک

پس از این که نازی ها به هلند حمله کردند، آنه فرانک نویسنده و روزنامه نگار یهودی زمان جنگ به همراه خانواده اش به خانه ای در آمستردام فرار کردند. آن ها در نهایت دستگیر شده و به اردوگاه های کار اجباری فرستاده شدند. خانه ای که آن ها در آن جا پناه گرفته بودند در سال 1960 به موزه تبدیل شد.

کوکنهف یا باغ اروپا

در اوایل بهار میلیون ها گل لاله در باغ های کوکنهف باز می شوند و زمین را به دریایی از رنگ ها تبدیل می نماید. این باغ ها در قرن نوزدهم ساخته شد و از آن هنگام به یکی از جاذبه های گردشگری هلند به خصوص در فصل بهار تبدیل شده است. رویدادهای زیادی در این باغ برگزار می شود که از جمله آن ها می توان به رژه های گل اشاره نمود.

موزه مائریتشویس

موزه مائریتشویس حافظ عظیم ترین مجموعه اثار هنری دوران طلایی هلند از زمان قرن نوزدهم است و شامل آثار باارزشی چون اثر معروف ورمیر به نام دختری با گوشواره مروارید است. بنای این موزه هم خود به تنهایی یک شاهکار هنری است. این موزه در یک عمارت قدیمی از قرن هفدهم قرار گرفته است که به وسیله جیکوب ون کمپن که در پورتفولیوی خود قصر سلطنتی آمستردام را هم دارد ساخته شد.

موزه ملی آمستردام

موزهی ملی آمستردام عظیم ترین موزه هلند و خانه بیش از یک میلیون اثر هنری و آثار تاریخی است. این موزه هر دوره از تاریخ هلند را به خوبی نشان می دهد و از آثار باارزش آن می توان به زن شیردوش از آثار ورمیر و نگهبان شب اثر رامبراند اشاره نمود.

برای خرید بلیط هواپیما به مقصد هلند به صفحه اصلی وبسایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1691

به "برترین جاذبه های گردشگری هلند ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد هلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین جاذبه های گردشگری هلند ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد هلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید