تعطیلات کرونایی اصناف یک هفته دیگر تمدید شد، فقط گروه شغلی یک مجاز به فعالیت هستند

به گزارش گفتمان برتر، به گزارش خبرنگاران، قاسم نوده فراهانی درباره تمدید محدودیت های ضدکرونایی در تهران گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا و ابلاغ استاندار تهران، مبنی بر تمدید یک هفته ای محدودیت های ضدکرونایی در شهرهای قرمز و نارنجی، در شهر تهران تعطیلات گروه های شغلی دو، سه و چهار اصناف به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

تعطیلات کرونایی اصناف یک هفته دیگر تمدید شد، فقط گروه شغلی یک مجاز به فعالیت هستند

رئیس اتاق اصناف تهران ادامه داد: براساس این ابلاغ گروه های شغلی یک همچنان می توانند هفته آینده با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت داشته باشند.

او ادامه داد: بازار عظیم تهران نیز مشمول این تعطیلات می گردد و براساس مصوبه ستاد ملی کرونا تمامی مشاغل گروه دو، سه و چهار در بازار تهران نیز تعطیل خواهند بود.

نوده فراهانی با تاکید بر اینکه اصناف مکلف به رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا هستند، گفت: در راستای حفظ سلامتی مردم با متخلفان احتاقتصادی برابر قانون برخورد می گردد و در صورت مشاهده تخلف اصناف مطابق دستور قضایی واحدهای صنفی متخلف پلمب خواهند شد.

رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه این گونه تعطیلات در شرایط سخت اقتصادی موجب ضرر و زیان اقتصادی شدید به اصناف می گردد، گفت: برابر مسئولیت اجتماعی و با توجه به افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا اصناف خود را مکلف به رعایت دستورالعمل ها می دانند لذا علیرغم مسائل اقتصادی همکاری لازم را در مورد این تعطیلات خواهند داشت.

او همچنین با انتقاد از تعطیلی صنوف و فعالیت سازمان های مرتبط با اصناف شرح داد: اصناف برای فعالیت آمادگی اجرای دقیق هر نوع پروتکل بهداشتی را دارند اما بسته بودن واحدهای صنفی و فعالیت سازمان امور اقتصادیاتی و بانک ها با توجه به مسائل و شرایط سخت اقتصادی اصناف کارشناسی نیست.

نوده فراهانی گفت: تمدید تعطیلی صنوف گروه های شغلی دو، سه و چهار از شنبه 4 اردیبهشت شروع و آدینه 10 اردیبهشت ادامه دارد.

منبع: فارس

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرامی خبرنگاران دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1528

به "تعطیلات کرونایی اصناف یک هفته دیگر تمدید شد، فقط گروه شغلی یک مجاز به فعالیت هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلات کرونایی اصناف یک هفته دیگر تمدید شد، فقط گروه شغلی یک مجاز به فعالیت هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید