تصفیه خانه ششم از خرداد راه اندازی می گردد، استفاده 4 منطقه تهران از آب باکیفیت

به گزارش گفتمان برتر، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران گفت: تصفیه خانه ششم تهران تا خرداد ماه سال آینده به بهره برداری می رسد و با وارد مدار شدن این تصفیه خانه 4 منطقه تهران از آب آشامیدنی با کیفیت برخوردار خواهد شد.

تصفیه خانه ششم از خرداد راه اندازی می گردد، استفاده 4 منطقه تهران از آب باکیفیت

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، مناطق 21 و 22 تهران به دلیل تاخیر در راه اندازی تصفیه خانه ششم و بارگذاری جمعیتی بالا در تابستان دچار مشکل کمبود آب و افت فشار آب می شوند. بنا به گفته مسئولان آبفای تهران اگر تصفیه خانه ششم راه اندازی گردد، مشکل جمعیت زیادی از این منطقه و چند منطقه تهران نیز مرتفع می گردد.

سید حسن رضوی در پاسخ به این سئوال که آیا تصفیه خانه ششم تهران تا خرداد ماه سال آینده که مصرف آب افزایش می یابد، راه اندازی خواهد شد، گفت: تصفیه خانه ششم تهران تا خرداد ماه سال آینده وارد مدار بهره برداری خواهد شد و در حال حاضر در حال تکمیل تجهیزات سازه هستیم.

وی اضافه نمود: بعد از تحریم های ظالمانه پیروز شدیم 80 درصد تجهیزات تصفیه خانه ششم را از شرکت های داخلی تامین کنیم و بیشترین تحویل را در فروردین ماه انجام خواهیم داد. چون مراحل تکمیل سازه به 95 درصد رسیده به نظر می رسد مسئله ای در راه اندازی تصفیه خانه ششم تا خرداد ماه نداشته باشیم.

رضوی گفت: با راه اندازی تصفیه خانه ششم مناطق 21 و 22 و 18 و 19 تهران به جای استفاده از آب مخلوط و چاه از آب سطحی بلا کیفیت بهره مند خواهند شد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران ادامه داد: با ورود تصفیه خانه ششم تهران دو نیم میلیون نفر از تهرانی ها از این تصفیه خانه منتفع خواهند شد.

به گفته وی، ارزش راه اندازی این تصفیه خانه با قیمت های فعلی حدود 3 هزار میلیارد تومان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 659

به "تصفیه خانه ششم از خرداد راه اندازی می گردد، استفاده 4 منطقه تهران از آب باکیفیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصفیه خانه ششم از خرداد راه اندازی می گردد، استفاده 4 منطقه تهران از آب باکیفیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید