تدوین چشم انداز پنج ساله فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای، بیانیه گام دوم انقلاب محور اصلی فعالیت های فرهنگی خبرنگاران

به گزارش گفتمان برتر، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی وحرفه ای از تدوین چشم انداز پنج ساله این دانشگاه اطلاع داد.

تدوین چشم انداز پنج ساله فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای، بیانیه گام دوم انقلاب محور اصلی فعالیت های فرهنگی خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، رضا مهدی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای با اشاره به چشم انداز فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای در سال 1400 گفت: هدف این دانشگاه تربیت دانشجویی خلاق، نوآور و مسئولیت پذیر بوده و چشم انداز دانشگاه فنی و حرفه ای برای پنج سال آینده روشن شده است.

وی در ادامه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان نمود: دانشگاه فنی و حرفه ای جزو نخستین دانشگاه هایی بود که وقتی این سند مطرح شد کارگروه و کمیته ای برای تبیین این موضوع تشکیل داد و همایش ملی را در شهریور سال جاری در قم برگزار کرد و بیش از 100 مقاله علمی و پژوهشی دریافت شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای اضافه نمود: با توجه به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب تحولی در دانشگاه ها به وجود می آورد، آن را به عنوان جریان فرهنگی و نه رویداد برگزار می کنیم و در این راستا گام دوم انقلاب به عنوان کلیت جمهوری اسلامی ایران مطرح بوده و یک سند علمی است و شوخی بردار نیست و این سند برای 40 سال آینده است.

وی با تاکید بر شناسایی شخصیت های برجسته استانی و معرفی آن ها به جامعه توضیح داد: با توجه به اینکه مفاخر ملی نباید از دست بروند باید ضمن شناسایی آنان، در ابتدا یادواره یا همایش استانی و سپس یادواره کشوری و ملی برای آن ها برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1458

به "تدوین چشم انداز پنج ساله فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای، بیانیه گام دوم انقلاب محور اصلی فعالیت های فرهنگی خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدوین چشم انداز پنج ساله فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای، بیانیه گام دوم انقلاب محور اصلی فعالیت های فرهنگی خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید