بوریس بکر: تنیس آزاد آمریکا باید لغو شود

به گزارش گفتمان برتر، قهرمان پیشین جهان و المپیک خواهان لغو تنیس آزاد آمریکا در شهر نیویورک شد.

بوریس بکر: تنیس آزاد آمریکا باید لغو شود

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه دیلی میل انگلیس، بوریس بکر با توجه به شرایط کنونی نیویورک در ارتباط با بیماری کرونا و همچنین جلوگیری از شیوع این ویروس خواهان لغو تنیس آزاد آمریکا در این شهر شد. انتظار می رود مسئولان این تورنمنت رسمی ATP در ماه ژوئن سرنوشت برگزاری رقابت ها را روشن کنند.

بوریس بکر با سابقه قهرمانی در المپیک و شش دوره گرنداسلم در این باره گفت: تنیس آزاد آمریکا یکی از تورنمنت های بزرگ است، اما سرنوشت برگزاری آن در سال جاری هنوز تعیین نیست. اکنون نیویورک بیشترین رنج را از بیماری ویروس کرونا می برد. به نظرم عاقلانه نیست که تنیس آزاد آمریکا برگزار شود و باید آن را لغو کنند.

وی افزود: این روزها تنیس جهان روزهای بحرانی را سپری می کند. علاوه بر برترین ها سایر تنیسورهای حرفه ای نیز درآمدهای خود را از دست دادند. آنها نیازمند جوایز نقدی هستند. نمی توانند سرگرم باشند و حداقل به عنوان مربی پول به دست آورند. راجر فدرر با توجه به این شرایط پیشنهاد ادغام انجمن های تنیس حرفه ای مردان و زنان جهان (ATP و WTA) را ارائه داده است. در تنیس پرداخت های برابری برای مردان و زنان داریم که در هیچ رشته ورزشی دیگری شاهد نیستیم. ما همیشه از یک رویکرد مترقی استفاده می کنیم.

تعلیق رقابت های تنیس مردان و زنان جهان تا 3 آگوست

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 930

به "بوریس بکر: تنیس آزاد آمریکا باید لغو شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوریس بکر: تنیس آزاد آمریکا باید لغو شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید