بررسی تقویم جدید فدراسیون جهانی کاراته در جلسه غیر حضوری

به گزارش گفتمان برتر، به گزارش خبرنگاران، کمیته اجرایی فدراسیون جهانی کاراته روز سه شنبه از طریق یک کنفرانس ویدئویی برای بحث و گفتگو در مورد چشم اندازهای این ورزش در شرایط جوی فعلی عدم قطعیت ناشی از بیماری همه گیر جهانی شیوع کروناویروس دیدار و گفتگو کرد.

بررسی تقویم جدید فدراسیون جهانی کاراته در جلسه غیر حضوری

آنتونیو اسپینوزا رئیس فدراسیون جهانی در این جلسه با اعضای هیأت اجرایی شرایط ناشی از ویروس کرونا را بررسی و در مورد برنامه های آینده WKF بحث و مصاحبه کردند. تعویق بازی های المپیک توکیو از 2020 به سال 2021، اصلاح سیستم کسب سهمیه مهمترین مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

همچنین جدول زمانبندی بازی های المپیک، چشم انداز ورزش جهان متأثر از کرونا، اصلاحات اجرا شده در تقویم فدراسیون جهانی برای سالهای 2020 و 2021، مسابقات نوجوانان، جوانان و زیر 21 سال جهان در سال آینده میلادی مطرح و نهایی کردن تاریخ های پیشنهادی به آینده ای نزدیک موکول شد.

بر همین اساس اصول اولیه تقویم ارائه شده برای تقویم سال 2020 WKF مورد تائید حاضرین در جلسه قرار گرفت.

رئیس فدراسیون جهانی کاراته خطاب به حاضرین در این جلسه گفت: خانواده کاراته ثابت کرده که در دشوارترین مواقع، بهترین تصمیم ها را گرفته است و ما امروز از طریق ویدئو کنفرانس مباحث بسیار خوبی داشتیم و من اطمینان دارم که ورزش ما با وجود چالش های فعلی در راستا صحیح گام برمی دارد. ما برای اطمینان از رشد مستمر کاراته در جهان، کار خستگی ناپذیری را ادامه خواهیم داد. اگر ما متحد و در کنار هم باشیم، مانند الان، بر همه سختی ها غلبه می کنیم تا ورزش ما را به اهداف جدید برساند.

در انتها این جلسه فدراسیون جهانی و کمیته اجرایی همبستگی خود را در این بحران بی سابقه با جهان اعلام کرده و از تمام کسانی که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در سراسر جهان مبارزه می کنند، تشکر و قدردانی کرد. اعضای کمیته اجرایی WKF ضمن ادعای احترام به همه قربانیان ناشی از شیوع کوید -19 عنوان داشت که ما می خواهیم از این فرصت استفاده کنیم تا عمیق ترین تسلیت خود را برای عزیزانشان ارسال کنیم. ما با آنها سوگواری می کنیم.

جلسه هیأت اجرایی اروپا هم برگزار گشت

همچنین هیأت اجرایی اتحادیه اروپا نیز به صورت ویدئو کنفرانس تشکیل جلسه داد و ضمن بررسی شرایط کشورهای قاره سبر در شرایط شیوع بیماری کرونا در مورد برنامه های آینده این اتحادیه بحث و مصاحبه شد.

در این جلسه تقویم رقابت برای رویدادهای آینده 2021 در قاره اروپا مورد بررسی قرار گرفت. پس از لغو مسابقات قهرمانی در باکوی آذربایجان به دلیل کروناویروس، اتحادیه اروپا اطمینان دارد که برنامه های آینده از جمله رقابتهای رده های سنی برای فوریه 2021 در تمپر فنلاند و قهرمانی اروپا برای ماه می 2021 در گوتبنرگ سوئد برنامه ریزی شده که در صورت عادی شدن شرایط برگزار شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 950

به "بررسی تقویم جدید فدراسیون جهانی کاراته در جلسه غیر حضوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی تقویم جدید فدراسیون جهانی کاراته در جلسه غیر حضوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید