از قلعه نویی تا تبریزی؛ جمع استقلالی های سابق در گل گهر جمع است

به گزارش گفتمان برتر، به گزارش خبرنگاران، از هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور تیم فوتبال استقلال در حالی میزبان گل گهر است که دو تیم با 40 و 35 امتیاز در رده های سوم و چهارم جدول قرار دارند و هر دو تیم کسب سهمیه آسیا را هدف قرار داده اند.

از قلعه نویی تا تبریزی؛ جمع استقلالی های سابق در گل گهر جمع است

این بازی فارغ از جایگاه دو تیم در جدول و حساسیت های جدولی و حتی حضور قلعه نویی روی نیمکت گل گهر، فاکتورهای دیگری هم برای جذابیت و البته حساسیت دارد. از جمله حضور تعداد پر شماری از استقلالی های سابق در این تیم.

آرمین سهرابیان مدافع سابق آبی ها به همراه فرشید باقری، میلاد زکی پور، گادوین منشا، محسن کریمی، بهنام برزای و مرتضی تبریزی 7 بازیکن سابق استقلال هستند که امروز در تیم گل گهر عضویت دارند و قطعاً آنها می توانند دارای انگیزه مضاعفی مقابل تیم سابق شان باشند؛ و این کار را برای شاگردان مجیدی سخت می کند.

به این جمع می توان اضافه کرد امیر قلعه نویی را که مهم ترین نقش را در تیم گل گهر دارد. سرمربی امروز گل گهر که پر افتخار ترین مربی در همه ادوار لیگ برتر است، فردی است که استقلال تمام قهرمانی هایش در لیگ برتر را با او به دست آورده و از او همواره می توان به نام یک آلترناتیو برای سرمربیان وقت استقلال یاد کرد.

در بین استقلالی های سابق که در تیم گل گهر حضور دارند، بهنام برزای سابقه گل زدن با پیراهن همین تیم گل گهر را به آبی پوشان را دارد؛ و گادوین منشا به همراه مرتضی تبریزی هم سابقه گلزنی به استقلال با پیراهن تیم های دیگری به جز گل گهر را دارند.

دیدار تیم های استقلال و گل گهر از ساعت 21:50 جمعه 4 تیر به میزبانی استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1674

به "از قلعه نویی تا تبریزی؛ جمع استقلالی های سابق در گل گهر جمع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از قلعه نویی تا تبریزی؛ جمع استقلالی های سابق در گل گهر جمع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید