قلعه نویی: از بدشانسی استقلال است که در چمن مصنوعی بازی می کنیم، داماش مربی باهوشی دارد

به گزارش گفتمان برتر، خبرنگاران: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از بدشانسی استقلال است که پیش از دیدار با نماینده تایلند باید در چمن مصنوعی بازی کند.

قلعه نویی: از بدشانسی استقلال است که در چمن مصنوعی بازی می کنیم، داماش مربی باهوشی دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، امیر قلعه نویی پیش از شروع تمرین امروز (سه شنبه) تیم استقلال در مورد شرایط این تیم برای دیدار مقابل داماش مطرح کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. تیم داماش مربی بسیار خوب و باهوشی دارد و بازی های این تیم را که بررسی کردیم متوجه شدیم که یک تیم با برنامه هستند.

وی ادامه داد: البته در بازی گذشته آنها یکسری اشتباهات فردی داشتند ولی در کل تیم خوبی دارند. ما نیز روز به روز هماهنگ تر می شویم و فقط چند مصدوم داریم که از بازیکنان جایگزین استفاده خواهیم کرد.

سرمربی استقلال در مورد بازی در چمن مصنوعی استادیوم عضدی گفت: بازی در چمن مصنوعی واقعا سخت است و از بدشانسی استقلال است که باید پیش از دیدار با نماینده تایلند در لیگ قهرمانان آسیا باید در چمن مصنوعی بازی کند. اگر در چمن طبیعی بازی می کردیم به ما یاری می کرد اما الان مجبوریم در چمن مصنوعی بازی کنیم.

قلعه نویی در مورد محرومان و مصدومان استقلال برای دیدار با داماش گفت: آندرانیک تیموریان به احتمال 90 درصد به دیدار داماش نمی رسد و به تیموریان نیز باید هاشم بیک زاده، جی لوید ساموئل و احمد جمشیدیان را اضافه نمود که همچنان به دلیل مصدومیت نمی توانند بازی نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 268

به "قلعه نویی: از بدشانسی استقلال است که در چمن مصنوعی بازی می کنیم، داماش مربی باهوشی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی: از بدشانسی استقلال است که در چمن مصنوعی بازی می کنیم، داماش مربی باهوشی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید