فتاحی: برگزاری کنفرانس خبری حق باشگاه استقلال است

به گزارش گفتمان برتر، نماینده باشگاه استقلال درباره شرایط درآمدزایی این تیم توضیحاتی را اعلام کرد.

فتاحی: برگزاری کنفرانس خبری حق باشگاه استقلال است

به گزارش خبرنگاران، سعید فتاحی، نماینده باشگاه استقلال اظهار کرد: ماده 31 آیین نامه فدراسیون فوتبال در مورد کنفرانس های خبری به شکل واضح عنوان نموده است که نشست های خبری قبل از بازی به وسیله باشگاه ها و با هماهنگی و همکاری هیئت فوتبال آن منطقه برگزار می شوند و در آن حرف دیگری مطرح نشده است.

او ادامه داد: به علت این که سال های گذشته تیم ها درخواستی برای این کار نداده بودند، کنفرانس ها در تهران و در سازمان لیگ برگزار می شدند و در شهرستان ها باشگاه ها میزبانی می کردند. این نکته را باید بگویم که ما در تیم استقلال قبل از اجرای این کار به سازمان لیگ نامه زدیم و درخواست کردیم که طبق قانون نشست ها را خودمان برگزار کنیم که آن ها در جواب ما گفتند آیین نامه عوض شده است و ما هم طبق قانون جواب دادیم و ثابت کردیم به علت این که قانون آن ها در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مصوب و ابلاغ نشده است، می توان آن را اجرا نکرد.

فتاحی اضافه نمود: تبلیغات محیطی را تا به امروز سازمان لیگ برای باشگاه استقلال انجام داده، سال جاری این موضوع به دست خودمان افتاده است و بابت این موضوع از دوستان در فدراسیون فوتبال تشکر می کنم. امیدوارم سایر باشگاه ها نیز به این موضوع بپردازند و تبلیغات محیطی را خودشان در دست بگیرند.

فتاحی گفت: اگر سازمان لیگ گزارشی علیه برگزاری کنفرانس های خبری استقلال به کمیته انضباطی ارسال نموده باشد، خلاف قانون است و این کمیته هم بر اساس قانون رای خواهد داد. برگزاری کنفرانس خبری حق باشگاه استقلال است و ما از حاضر نشدن مربی تیم پرسپولیس و سپاهان در 2 بازی گذشته خود ضرر کردیم. با توجه به اطلاع رسانی که نموده بودیم به هر 2 باشگاه مذکور گفتیم به علت این که شما در کنفرانس های ما شرکت ننموده اید، ما نیز در نشست های شما حاضر نمی شویم؛ چرا که ما از عدم حضور شما ضرر کردیم.

فتاحی در پایان گفت: این طرحی که باشگاه استقلال برای برگزاری کنفرانس های خبری اجرایی نموده، شرایط خوبی را برای همه فراهم نموده است؛ چرا که ما برای 13 کنفرانس خبری خود 39 میلیارد تومان قرارداد بستیم که به سازمان لیگ پرداخت کنیم که این اتفاق در فوتبال ما سابقه نداشته است. به طور کلی این موضوع برای تمام باشگاه ها خوب بوده و عایدی باشگاه ها از 3 میلیارد به 7 میلیارد تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید

  • پرسپولیس در رتبه 82، استقلال در جایگاه 193/ بازگشت سرخپوشان به رتبه دوم آسیا
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1847

به "فتاحی: برگزاری کنفرانس خبری حق باشگاه استقلال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتاحی: برگزاری کنفرانس خبری حق باشگاه استقلال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید