طاهری: کادر فنی از عملکرد یامگا رضایت دارد، موسوی تا 2 روز دیگر از استقلال جدا می گردد

به گزارش گفتمان برتر، سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت، مدافع - هافبک این تیم به زودی از جمع آبی پوشان جدا خواهد شد.

طاهری: کادر فنی از عملکرد یامگا رضایت دارد، موسوی تا 2 روز دیگر از استقلال جدا می گردد

به گزارش خبرنگاران، بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با برنامه رادیویی تهران ورزشی در پاسخ به این پرسش که استقلال با چه استراتژی در سه هفته اول لیگ مقابل حریفان بازی نموده که سه برد به دست آورده است، گفت: از وقتی که تغییرات در باشگاه انجام شد و با آمدن مصطفی آجورلو و کادر مدیریت نو، کادر فنی دلگرمی خاصی پیدا نموده است. مدیرعامل باشگاه کوشش می نماید مسائل رفع گردد. کادر فنی هم سعی می نماید دل طرفداران شاد گردد. خوشبختانه تا الان این رخ داده و تیم بدون حاشیه به کار خود ادامه می دهد.

وی در خصوص مسائلی که روز گذشته برای ورود ژستد به ورزشگاه آزادی به وجود آمد، گفت: الان شرایط طوری است که تماشاگران در ورزشگاه حضور ندارند. این بازیکن هم ناشناخته بود و به همین دلیل ورودش کمی با مشکل روبرو شد، اما در نهایت مشکل رفع شد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال راجع به عملکرد یامگا مقابل تراکتور توضیح داد: یک بازیکن که در لیگ نوی حضور پیدا می نماید وقتی در بازی اول خوب کار می نماید، از بازی بعدی او را شناسایی و مهار می نمایند. دیروز هم تراکتور برای مهار یامگا برنامه داشت و تا حدودی هم این رخ داد، اما کادر فنی از وی راضی است.

طاهری در پاسخ به این سؤال که آیا استقلال بازیکن خارجی دیگری جذب می نماید، یادآور شد: کادر فنی هنوز چیزی اعلام ننموده است.

وی درباره محل تمرین تیم استقلال خاطر نشان کرد: با پیگیری هایی که آجورلو انجام داد فعلاً در زمین آرارات تمرین می کنیم. هر چند که این زمین ایده آل نیست، اما از زمین های دیگر بهتر است. دیگر به ورزشگاه انقلاب نمی رویم، چون زمین این مجموعه سفت بود و بازیکنان دچار مشکل می شدند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه گفته می گردد قرار است زمین ورزشگاه انقلاب ترمیم گردد و آیا استقلال برنامه ای برای بازگشت به این مجموعه دارد، توضیح داد: مسئولان باشگاه در حال آماده کردن کمپ حجازی هستند تا ان شاءالله در اختیار تیم قرار بگیرد. اگر این اتفاق بیفتد استقلال یک ورزشگاه اختصاصی خواهد داشت.

طاهری در خصوص مجوز حرفه ای باشگاه استقلال و احتمال حذف از لیگ قهرمانان آسیا، اعلام نمود: من هم اخبار را دنبال می کنم و امروز دو تیم عربستانی حذف شدند، اما در این مورد هنوز چیز جدی به من اعلام نشده است.

سرپرست استقلال راجع به شرایط احمد موسوی گفت: موسوی در فهرست مازاد مجیدی است. قبلاً به او اعلام شده بود اگر می تواند به تیم دیگری برود، ولی هنوز این اتفاق نیفتاده است. موسوی قرارداد دارد اما ان شاءالله ظرف یکی دو روز آینده برای جدایی توافق می نماید.

وی در سرانجام گفت: امیدوارم روزی برسد که طرفداران به ورزشگاه بیایند تا بازی های تیم محبوب شان را از نزدیک ببینند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1792

به "طاهری: کادر فنی از عملکرد یامگا رضایت دارد، موسوی تا 2 روز دیگر از استقلال جدا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طاهری: کادر فنی از عملکرد یامگا رضایت دارد، موسوی تا 2 روز دیگر از استقلال جدا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید