ارزیابی خوبی از ملی پوشان داشتیم، پیشنهادی برای مربیگری ندارم

به گزارش گفتمان برتر، سعید فرخی با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: بعد از آنکه کاراته کاها از رقابتهای قهرمانی کشور و انتخابی ها عبور نموده و به اردوی تیم ملی رسیدند، احتیاج داشتیم که نفرات را در یک میدان جدی محک بزنیم. حضور در رقابتهایی که با سیستم داوری و به صورت رسمی برگزار گردید، نوعی شبیه سازی از مسابقات معتبر بود که هم مربیان از شرایط فنی کاراته کاها ارزیابی خوبی پیدا کردند و هم اینکه کاراته کاها متوجه شدند که کجای کار هستند و باید چقدر کوشش نمایند تا به ترکیب اصلی تیم ملی برسانند.

ارزیابی خوبی از ملی پوشان داشتیم، پیشنهادی برای مربیگری ندارم

وی در مورد میزبان رضایت کادر فنی از شرایط کاراته کاها گفت: در این بازه زمانی که کاراته کاها چند مسابقه سنگین را پشت سر گذاشتند، مقداری بدن ها خسته بود، ما در کوران تمرینات اردویی چنین برنامه ای را اجرایی کردیم که به نظرم خیلی مفید بود و در واقع نقشه ادامه راه را پیش روی ما قرار داد. در جریان این مسابقات از مسابقات تک تک اردونشینان فیلم تهیه شد تا در جلسات خصوصی با کاراته کاها نقاط ضعف و قوت به دقت آنالیز شده و بتوانیم شرایط بهتری را رقم بزنیم.

مربی تیم ملی کاراته در مورد حضور سجاد گنج زاده در این رقابتها گفت: سجاد دوران سختی را پشت سر گذاشته بود. بعد از تمرینات سخت قبل از المپیک و آن مدال با ارزش، احتیاج داشت مدتی را استراحت و به کارهای عقب افتاده رسیدگی کند. گنج زاده تمرینات خود را شروع کرد و به نظر شروع خوبی هم داشت. در واقع مسابقات روز گذشته یک شوک تمرینی بسیار مفید برای سجاد بود تا خود را برای حضوری پیروز در مسابقات دنیای امارات آماده کند.

فرخی با اشاره به ادامه برنامه های تیم ملی کاراته گفت: با توجه به اینکه قرار است اواخر ماه جاری مرحله نهایی مسابقات انتخابی برای شناخت ترکیب اصلی تیم ملی انجام گردد، نمی توانیم فشار تمرینات را بالا ببریم. برنامه های تمرینی به صورتی طراحی شده تا ضمن بالابردن آمادگی، کاراته کاها برای این مسابقات مهم خسته نباشند. پس از تعیین شدن ترکیب نفرات اصلی برای اعزام به مسابقات قهرمانی دنیا برنامه ها را با فشار حداکثری ادامه خواهیم داد تا با آمادگی کامل راهی دبی شویم.

قهرمان سابقه آسیا در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر پیشنهاد فدراسیون جهت راهنمایی تیم های رده سنی پایه، گفت: تا کنون چنین پیشنهادی را دریافت نکرده ام. در واقع برنامه ای جز حضور در کادر فنی تیم ملی بزرگسالان ندارم. اینجا کنار استاد هروی راحت هستم. تا شروع مسابقات قهرمانی دنیا زمان زیادی باقی نمانده و تمرکز من به همراه کادر فنی برای آماده سازی تیم ملی جهت پیروزیت در مسابقات دنیای است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 21 مهر 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1743

به "ارزیابی خوبی از ملی پوشان داشتیم، پیشنهادی برای مربیگری ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزیابی خوبی از ملی پوشان داشتیم، پیشنهادی برای مربیگری ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید