فکری: مدیریت برای تیمی که دوم جدول است مشکل درست نمی کند، طرفداران به هوش باشند

به گزارش گفتمان برتر، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: صحبتی که با هوادارانمان دارم این است که خیلی باهوش باشند، چون خیلی ها دنبال بهم ریختن تیم هستند و می خواهند اختلاف بیندازند.

فکری: مدیریت برای تیمی که دوم جدول است مشکل درست نمی کند، طرفداران به هوش باشند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محمود فکری در خصوص بازی با تراکتور گفت: قبل از هر چیز شهادت حضرت زهرا (س) را تسیلت می گویم و همچنین سالگرد درگذشت رضا احدی را به خانواده اش و سایر استقلالی ها تسلیت می گویم. در خصوص بازی با تراکتور هم بگویم که بازی سختی در پیش داریم و تراکتور تیم خوبی است، از وقتی شجاعی در این تیم مربی شده خوب نتیجه گرفته است.

وی اضافه کرد: از هفت بازی 14 امتیاز گرفته اند و شرایط خوبی در جدول دارند. بازی با توجه به اینکه در تبریز است کارمان را سخت می نماید، اما از طرفی بازیکنان ما هم شرایط خوبی دارند. هم روحی و هم جسمی تمرینات خوبی داشتیم. امیدوارم ردا بازی خوبی ارائه دهیم و در نهایت بتوانیم 3 امتیاز را بگیریم.

سرمربی استقلال در خصوص شرایط شیخ دیاباته و اینکه به کادرفنی آبی پوشان انتقاد می گردد که او باید از ابتدا به میدان برود درحالی که شما در دربی در ابتدای نیمه دوم از او استفاده کردید و بعضی از همین منتقدان گفتند که شیخ بازیکن 20 دقیقه ای بوده و آماده نیست، مطرح کرد: شیخ بازیکن خوب ماست و حرفه ای هم هست. سال گذشته آقای گل شده و به عنوان سرمربی تیم با توجه به فضایی که وجود دارد باید هزینه هایی را حتی بابت اینکه او آماده نیست بدهم. اینکه در دربی او را در آغاز نیمه دوم آوردم برای این بود که به ما یاری کند. اگر بدنش هم آماده نبوده، اما به هر حال باید او را بیاوریم تا بدنش در شرایط مسابقه قرار گیرد. باید بیشتر از او استفاده کنیم تا هم در لیگ و هم لیگ قهرمانان آسیا به استقلال یاری کند.

وی اضافه کرد: شیخ بازیکن بزرگی است و به او اعتقاد دارم و امیدوارم با یاری هم و با توجه به اینکه خودش هم خوب تمرین می نماید خیلی زود به مرز آمادگی برسد.

سرمربی آبی پوشان در ارتباط با بعضی حواشی مبنی بر اینکه اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال با مربی گذشته استقلال و بعضی نزدیکان او جلسه ای داشته برای انتخاب جایگزین شما، گفت: صحبتی که با طرفدارانمان در این زمینه دارم این است که خیلی باهوش باشند، چون خیلی ها دنبال بهم ریختن تیم هستند و می خواهند اختلاف بیندازند و از این آب گل آلود ماهی بگیرند. این اجازه را به کسانی که بدخواه استقلال هستند ندهید.

وی تاکید نمود: هیچ اختلافی بین بنده و هیات مدیره نیست. اعضای هیات مدیره در حال کوشش هستند و کار می نمایند. ما از آغاز فصل بدهی های زیادی داشتیم که با کوشش هیات مدیره و مدیریت محترم خیلی از بدهی های ما پرداخت و کم شد. شخص خود آقای خلیل زاده هر چند روز در میان تلفنی صحبت می کنیم و همدیگر را می بینیم و برای او احترام قائل هستم. این فضایی هست که می خواهند برای ما به وجود بیاورند و اصلا چنین چیزی نیست.

فکری توضیح داد: یک زمانی مربی نتیجه نگیرد در آن شرایط باشگاه حق دارد دنبال سرمربی بگردد، اما تیمی که صدر جدول است یا با بازی کمتر دوم جدول است مطمئنا مدیریت باشگاه چنین فضایی را به وجود نمی آورد که بخواهد مسئله ای پیش آید. باید از خلیل زاده و سایر اعضای هیات مدیره تشکر کنم، چون ارتباط خوبی با هم داریم. ان شالله طرفداران استقلال خیلی باهوش باشند و اجازه ندهند آن هایی که به دنبال این هستند تا اختلاف بیندازند و استقلال را از جایگاهی که دارند به پایین بکشند به هدفشان برسند. در خاتمه باز هم امیدوارم که استقلال فردا سه امتیاز را بگیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1361

به "فکری: مدیریت برای تیمی که دوم جدول است مشکل درست نمی کند، طرفداران به هوش باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: مدیریت برای تیمی که دوم جدول است مشکل درست نمی کند، طرفداران به هوش باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید