احداث 100 واحد مسکونی ویژه زوج های جوان در شهرستان گراش

به گزارش گفتمان برتر، خبرنگاران: فرد نیکو کار گراشی در اقدامی خدا پسندانه، 100 واحد مسکونی ویژه زوج های جوان بومی شهرستان گراش احداث نموده است.

احداث 100 واحد مسکونی ویژه زوج های جوان در شهرستان گراش

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران از گراش، فرد نیکو کار گراشی در اقدامی خدا پسندانه، 100 واحد مسکونی ویژه زوج های جوان تازه ازدواج نموده که فاقد مسکن و بومی شهرستان گراش هستند، احداث نموده است.

این فرد نیکوکار که نخواست نامش فاش گردد در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تا به امروز 35 واحد از 100 واحد آماده شده است و اجاره بهای ماهی 80 هزار تومان در اختیار جوانان متاهل و بومی شهرستان گراش قرارگرفته است.

وی مساحت هر یک از این واحدهای آپارتمانی را 100 متر مربع عنوان و خاطر نشان کرد: هر واحد دارای 2 خواب، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و غیره است.

این فرد نیکوکار توضیح داد: این واحدها تنها به زوج های متاهل با شرایط سنی 35 سال به پایین اجاره داده می گردد.

وی مطرح نمود: هر واحد به مدت 5 سال دراختیار جوانان قرار گرفته، مشروط بر آنکه در مدت اقامت مزاحمتی برای همسایگان ایجاد نکنند.

این فرد نیکوکار هزینه احداث هر واحد را حدود 103 میلیون و 500 هزار تومان دانست و گفت: مبلغ ماهانه اجاره نیز توسط هیئت امناء دریافت وصرف هزینه های جاری واحدها از قبیل هزینه آسانسور، برق راهروها و غیره می گردد و بنده هیچ درآمدی از این واحدهای مسکونی ندارم.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 840

به "احداث 100 واحد مسکونی ویژه زوج های جوان در شهرستان گراش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث 100 واحد مسکونی ویژه زوج های جوان در شهرستان گراش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید