فهرست هتل های دزفول را به همراه قیمت این جا ببینید

به گزارش گفتمان برتر، دزفول یکی از شهرهای شمالی استان خوزستان است که به داشتن باغ های مرکبات و رودخانه پر آب معروفیت دارد. در سفر به دزفول می توانید از روخانه دز، آسیاب های آبی، پل قدیم دزفول، خانه های تاریخی، بازار قدیم و زیارتگاه های آن بازدید کنید. اما پیش از سفر باید به فکر رزرو اتاق در هتل های دزفول باشید. در دزفول دو هتل سه ستاره و یک هتل تک ستاره وجود دارد که همه آنها دسترسی خوبی به دیدنی های شهر دارند. پس از آشنایی با فهرست هتل های دزفول با توجه به بودجه سفرتان و امکانات هتل، از میان آنها انتخاب کنید. با خبرنگاران تریپ همراه باشید.

فهرست هتل های دزفول را به همراه قیمت این جا ببینید

هتل آوان؛ هتلی 3 ستاره در فهرست هتل های دزفول

هتل آوان دزفول هتلی 3 ستاره و 2 طبقه است که در سال 1370 کارش را شروع نموده است. این هتل 24 اتاق دارد و در سال های 1382 و 1396 بازسازی شده است. امکانات هتل در حد ستاره هایش به نظر می رسد. برخورد کارکنان محبت آمیز و خوب است، صبحانه ی خوش مزه ای سرو می نماید و آرامش در آن برقرار است.

کمتر مسافری شهر مقصد را به خوبی می شناسد. یک ویژگی هتل آوان این است که تور دزفول گردی یک روزه برگزار می نماید و درصورت تمایل، شما را به جاهای دیدنی دزفول می برد. فاصله هتل آوان تا پارک ساحلی علی مالک 5 دقیقه و تا پارک بعثت 4 دقیقه رانندگی است؛ می بینید که قدم زنان هم می توانید به این پارک ها بروید.

پارکینگ هتل روباز است و ظرفیت محدودی دارد. پیشنهاد می کنیم پیش از رزرو هتل، از امکان استفاده از پارکینگ مطمئن شوید. اگر در طبقه بالا اتاق رزرو کنید، باید از پلکان رفت و آمد کنید، زیرا هتل آسانسور ندارد.

امکانات هتل: پارکینگ، لابی، اینترنت رایگان، تاکسی سرویس، صبحانه بوفه، کافی شاپ، لاندری، باغچه و تور گردشگری یک روزه

جاذبه های نزدیک هتل: فاصله 5 دقیقه تا پارک ساحلی علی مالک و پارک بعثت، 5 دقیقه تا خیابان ساحلی، تا بازار کهنه 5 دقیقه، 9 دقیقه تا خانه تاریخی سوزنگر، 6 دقیقه تا خانه تاریخی تیزنو و 12 دقیقه تا فرودگاه دزفول

قیمت در تاریخ انتشار مطلب: برای اتاق دو تخته تویین و دابل 175 هزار و برای اتاق سه تخته 211 هزار تومان می پردازید.

هتل جهانگردی دزفول؛ از برترین هتل های شهر

هتل جهانگردی دزفول از سال 1370 پذیرای مهمانان است، اما در 1394 بازسازی شده است. این هتل 3 ستاره است و 22 اتاق در دو طبقه دارد.

بسیاری از مسافران معتقدند هتل جهانگردی برترین هتل در فهرست هتل های دزفول است.. امکانات آن در خور یک هتل سه ستاره است. صبحانه ایرانی سرو می نماید و منوی رستورانش خیلی متنوع است. انواع غذاهای دریایی تازه مانند میگو و ماهی در رستوران هتل ارائه می گردد.

پارکینگ هتل جهانگردی در فضای باز است، اما سایه بان طراحی شده و ماشین ها در سایه قرار می گیرند. اتاق ها و ملافه ها تمیز هستند و چیدمان و پاکیزگی قابل قبولی دارند. مقابل هتل سوپرمارکت پر و پیمانی قرار گرفته است که برای خریدهای فوری در دسترس شماست.

اگر در اتاق های طبقه همکف هتل جهانگردی دزفول اقامت کنید، باتوجه به رفت وآمد مسافران، امکان بازکردن پرده ها را ندارید. فرش برخی از اتاق ها تمیز نیست و ایرانی یا فرنگی بودن سرویس اتاق ها را باید از پیش مشخص کنید.

امکانات هتل: پارکینگ، رستوران، روم سرویس، صبحانه، کولر اسپیلت، آسانسور، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، وای فای و کافی شاپ

جاذبه های نزدیک هتل: 5 دقیقه رانندگی تا بازار کهنه، 5 دقیقه تا خانه تیزنو، 7 دقیقه تا خانه تاریخی سوزنگر و پل قدیم دزفول و 12 دقیقه تا فرودگاه دزفول

قیمت در تاریخ انتشار مطلب: برای رزرو اتاق دو تخته تویین و دابل 192 هزار و برای اتاق سه تخته 252 هزار می پردازید.

هتل روناش؛ با منظرهی به رودخانه دز

هتل روناش در سال 1374 به بهره برداری رسید و در 1392 بازسازی شد. این هتل 17 اتاق دارد و 1 ستاره است. هتل در جاده ساحلی دزفول قرار گرفته است. و اگر دلتان بخواهد به ساحل، پل های دوم و سوم و رودخانه دز دسترسی خوبی داشته باشید و در سفرتان پیاده روی خوشی را تجربه کنید، هتل روناش برترین انتخاب در فهرست هتل های دزفول است.

از آنجا که هتل روناش نزدیک بافت قدیمی شهر قرار گرفته است، دسترسی اش به خانه های تاریخی ، مسجد جامع و بازار قدیم دزفول ساده و راحت است.

هتل روناش ساختمانی قدیمی دارد و ممکن است گاهی سروصدای منطقه چندان خوشایندتان نباشد، اما با این حال منظره دلپذیر اتاق های مهمانسرای روناش به شما آرامش می دهد، در این اتاق ها می توانید از پشت پنجره موج های ریز رودخانه دز را ببنید و لذت ببرید.

امکانات هتل: رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، آسانسور، اینترنت در لابی، روم سرویس 24 ساعته، تاکسی سرویس،

جاذبه های نزدیک هتل: از هتل روناش 3 دقیقه رانندگی تا مسجد جامع دزفول، بازار کهنه، خانه تیزنو و پارک ساحلی علی مالک، 4 دقیقه تا خانه سوزنگر و 15 دقیقه تا فرودگاه دزفول فاصله دارید.

قیمت در تاریخ انتشار مطلب: قیمت رزرو اتاق یک تخته 90 هزار، دو تخته 123 هزار، سه تخته 148 هزار و پنج تخته 193 هزار تومان است.

منبع: اسنپ تریپ
انتشار: 6 فروردین 1401 بروزرسانی: 6 فروردین 1401 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1920

به "فهرست هتل های دزفول را به همراه قیمت این جا ببینید" امتیاز دهید

3 کاربر به "فهرست هتل های دزفول را به همراه قیمت این جا ببینید" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست هتل های دزفول را به همراه قیمت این جا ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید