احتمال برگزاری استیضاح ترامپ و تحلیف بایدن در یک روز

به گزارش گفتمان برتر، خبرگزاری اسوشیتدپرس گزارش داد که احتمال برگزاری استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهوری فعلی آمریکا و مراسم تحلیف جو بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا به صورت همزمان در یک روز در هفته آینده وجود دارد.

احتمال برگزاری استیضاح ترامپ و تحلیف بایدن در یک روز

این خبرگزاری آمریکایی با اعلام این خبر نوشت که استیضاح ترامپ می تواند همزمان با برگزاری مراسم تحلیف بایدن در ساعت 1 بعدازظهر به وقت محلی در روز چهارشنبه هفته آینده برگزار گردد.

بر اساس این گزارش، اگر نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا مواد قانونی استیضاح ترامپ را هر چه سریعتر به مجلس سنای آمریکا ارسال کند، احتمال برگزاری این دو مراسم در یک روز وجود دارد.

دیروز چهارشنبه لایحه استیضاح ترامپ به اتهام تحریک بعضی افراد از جانب وی که منجر به حمله هواداران رئیس جمهوری فعلی آمریکا به ساختمان کنگره شده بود، توسط مجلس نمایندگان آمریکا با اکثریت تصویب شد.

پلوسی هنوز اعلام ننموده است که چه زمانی اتهام استیضاح ترامپ را به مجلس سنا ارائه خواهد نمود. بعضی از دموکرات ها پیشنهاد نموده اند که ابتدا زمان برای برگزاری مراسم تحلیف بایدن و آغاز برنامه های خود اختصاص داده گردد.

بایدن پیشنهاد داده است که مجلس سنا می تواند زمان خود را بین جلسه استیضاح ترامپ و تایید نامزدهای کابینه وی تقسیم کند. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1363

به "احتمال برگزاری استیضاح ترامپ و تحلیف بایدن در یک روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال برگزاری استیضاح ترامپ و تحلیف بایدن در یک روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید