آمازون حقوق کارکنان فرانسوی خانه نشین خود را قطع کرد

به گزارش گفتمان برتر، شرکت آمازون حقوق کارکنان فرانسوی خود را که به علت نگرانی از ابتلا به کرونا به سرکار نمی فرایند، قطع نموده است.

آمازون حقوق کارکنان فرانسوی خانه نشین خود را قطع کرد

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از آسین ایج، در شرایطی که دولت فرانسه به علت شیوع ویروس خطرناک کرونا در این کشور، از مردم خواسته تا در خانه بمانند و دورکاری نمایند، شرکت آمازون از کارکنان خود در فرانسه خواسته تا به محل کار بفرایند. در غیر این صورت حقوقشان قطع خواهد شد.

برونو ماری وزیر دارایی فرانسه در واکنش به این رفتار خصمانه و غیرمنطقی شرکت آمریکایی آمازون، آن را یک فشار غیرقابل پذیرش بر کارکنان فرانسوی آمازون دانسته است.

وی افزوده است: این فشار غیرقابل پذیرش است و ما اطمینان کسب خواهیم کرد که آمازون این مساله را درک کند. آنالیز های اتحادیه های کارگری فرانسه نشان می دهد آمازون به کارکنانی که از ترس ویروس کرونا به محل کار خود نمی فرایند هیچ حقوقی پرداخت نمی کند.

حدود 200 نفر از 1700 کارمند شعبه آمازون در شمال فرانسه از حضور در محل کار خود به علت نگرانی از ابتلا به ویروس کرونا خودداری نموده اند. آنان می گویند بر طبق قوانین کار در فرانسه حق دارند فعلا در خانه بمانند، زیرا کار کردن به امنیت و سلامت آنها آسیب می زند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 687

به "آمازون حقوق کارکنان فرانسوی خانه نشین خود را قطع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمازون حقوق کارکنان فرانسوی خانه نشین خود را قطع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید