4 جاذبه گردشگری برتر در جزایر فی فی

به گزارش گفتمان برتر، در جزایر فی فی تایلند چه ببینیم؟ کجا برویم؟

جزایر بسیار زیبای فی فی در تایلند، به عنوان کوه فی فی هم شناخته می شوند، این جزایر به طرز شگفت انگیز دلربا هستند و مطمئنا به عنوان یکی از بهترین جاذبه های تایلند جنوبی شناخته می شوند. جزایر فی فی، در 43 کیلومتری غرب ساحل کرابی قرار گرفته اند و از 6 جزیره کوچک به نام های Koh Phi Phi Don، Koh Phi Phi Leh، Koh Bida Nok، Koh Bida Nai، Koh Phai یا همان جزیره بامبو و Koh Young تشکیل شده است. در زیر می توانید فهرستی که خبرنگاران برای شما از 4 جای دیدنی برتر این جزایر آماده نموده است را ببینید. زیبایی این جزیره خیره کننده است و یک منطقه عالی در جنوب تایلند برای گذراندن یک تعطیلات خوش است.

4 جاذبه گردشگری برتر در جزایر فی فی

خلیج مایا و کوه فی فی له

کوه فی فی له، دومین جزیره بزرگ در مجمع الجزایر کوچک فی فی است، جزیره ای خالی از سکنه که فقط یک ساحل که در خلیج مایا قرار گرفته است را دارد که بعد از پخش فیلمی از لئوناردو دی کاپریو به نام ساحل در این جزیره ، معروفیت جهانی پیدا کرد. این جزیره کوچک، آب بسیار شفافی به شفافیت کریستال دارد و شن های پودری سفید رنگ آن در کنار گیاهان استوایی، این جزیره را مانند یک کارت پستال خیالی نموده است. ممکن است که این جزیره را کمی شلوغ بیابید اما علیرغم شلوغیش هنوز هم یکی از بهترین مکانهای دیدنی این جزایر باقی مانده است. تراس کوچکی در کمی دورتر از ساحل ساخته شده است که منظره زیبایی به خلیجی کوچک که برای غواصی اش مشهور است دارد. یکی دیگر از مناطق دیدنی کوه فی فی له که در شمال شرقی این جزیره قرار گرفته است، غار Viking نام دارد که بر روی آن نقاشی های باستانی از شکار پرندگان توسط انسان وجود دارد و البته هنوز نتوانسته اند تاریخ دقیقی برای این نقاشی ها پیدا نمایند.

منظره جزیره فی فی

Koh Phi Phi Don، شکلی عجیب غریب و شبیه حرف H انگلیسی دارد. در دو طرف این حرف H، مناطق کوهستانی پوشیده با پوشش زیبای درختی و جنگلی دیده می گردد. اگر به این جزیره سفر کردید، حتما از یک جای بلند از این جزیره عکس بگیرید و در بازگشت به دوستانتان نشان دهید. درست شبیه یک کارت پستال است و ضمناً برای عکس دریافت هم پیشنهاد می کنیم تا قبل از ظهر خودتان را به آنجا براسنید تا بتوانید از نور آن نهایت استفاده را ببرید.

جزیره بامبو

جزیره بامبو یکی از 6 جزیره ای است که به مجمع الجزایر فی فی متعلق است. جزیره بامبو را می توان یک رویای استوایی دانست که به حقیقت پیوسته است. بامبو نه چندان بزرگ، 600 متر طول و 700 متر عرض دارد که سرتاسر آن با شن های سفید پوشیده شده است و بخش مرکزی آن با گیاهان انبوه سرسبز مثل درختان بامبو پوشیده شده است و دلیل نامگذاری جزیره به بامبو هم همین است. این نقطه، برای سک سفر روزانه جایی عالی است و اگر به غواصی علاقه داشته باشید، یکی از بهترین فرصت های غواصی را در این جزیره به خاطر صخره های مرجانی ای که در فاصله کمی از موج های آب قرار گرفته اند، می توانید داشته باشید.

غواصی در فی فی

غواصی در فی فی یکی از تولین و ابتدایی ترین کارهایی است که می توانید انجام دهید. در این جزیره هر روزه، سفرهای زیادی به معروفترین نقاط غواصی آن می گردد. از میان همه مکان های غواصی قابل توجهی که دارد، نقطه کوسه (Shark point)، صخره های مرجانی شقایق و کشتی شکسته پادشاه، در قسمت غربی بین جزایر فی فی و پوکت قرار گرفته است و تقریبا می توان گفت خارق العاده ترین مکان این جزیره برای غواصی است.

منبع: phiphi.phuket.com

منبع: الی گشت
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 361

به "4 جاذبه گردشگری برتر در جزایر فی فی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 جاذبه گردشگری برتر در جزایر فی فی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید