پیش بینی 50 میلیون نفر سفر در نوروز 92

به گزارش گفتمان برتر، خبرنگاران: معاون حمل ونقل سازمان راهداری با اشاره به آمار پیش فروش نوروزی بلیت اتوبوس گفت: پیش بینی می کنیم میزان مسافرت ها به وسیله ناوگان حمل ونقل عمومی در مقایسه با نوروز 91 حدود 20 درصد افزایش یابد.

پیش بینی 50 میلیون نفر سفر در نوروز 92

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه ویزای توریستی کانادا تضمینی هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

شهرام آدم نژاد در گفت وگو با خبرنگار مالی خبرنگاران گفت: در ایام نوروز تقاضا برای سفرهای بین شهری و جاده ای افزایش قابل توجهی دارد که این مسئله احتیاجمند برنامه ریزی صحیح است تا بتوان با عرضه مناسب، علاوه بر پاسخ گویی به تقاضاها خدمات و ایمنی سفرها را نیز تأمین کرد.

وی توضیح داد: در این چارچوب، سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با توجه به تجربه های سال های گذشته با همکاری با دستگاه ها و شرکت های مرتبط با حمل ونقل مسافری با استفاده از روش های پیش فروش بلیت و همچنین طرح نوروزی کوشش نموده با عرضه مناسب بلیت اتوبوس، حمل ونقل ایمن، روان و توأم با آرامش را در اختیار مردم قرار دهد.

وی در ادامه به آمار فروش بلیت اتوبوس اشاره نمود و گفت: تا ساعت 24 دیشب، دو میلیون و 780 هزار بلیت به وسیله اینترنت و دفاتر فروش سطح شهرها پیش فروش شده است. طرح پیش فروش اینترنتی بلیت از 23 بهمن و طرح پیش فروش بلیت به صورت حضوری در کنار پیش فروش اینترنتی در 1100 دفتر سراسر کشور همچنان ادامه دارد.

معاون حمل ونقل سازمان راهداری اعلام نمود: پیش بینی ما انجام 50 میلیون نفر سفر در ایام نوروز 92 است که در مقایسه با میزان سفرهای نوروز 91 از رشد 20درصدی حکایت دارد.

آدم نژاد با بیان این که 57 هزار وسیله نقلیه عمومی در ایام نوروز برای جابه جایی مسافران در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: بر این اساس 19 هزار اتوبوس، 4 هزار تاکسی و 34 هزار مینی بوس در طرح نوروزی از 24 اسفند سال جاری تا 16 فروردین سال آینده اقدام به جابه جایی مسافران خواهند کرد.

وی ابراز امیدواری کرد با توجه به برنامه ریزی مناسب اجرا شده در مورد پیش فروش بلیت، ناوگان مورد احتیاج در ایام سفر تأمین گردد و مسئله ای در پایانه ها به وجود نیاید.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 598

به "پیش بینی 50 میلیون نفر سفر در نوروز 92" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی 50 میلیون نفر سفر در نوروز 92"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید