پیروزی نجاتی و قاسمی منجزی در گام نخست

به گزارش گفتمان برتر، رقابت های سه وزن پایانی کشتی فرنگی قهرمانی دنیا از صبح امروز (دوشنبه) در شهر نورسلطان قزاقستان شروع شد.

پیروزی نجاتی و قاسمی منجزی در گام نخست

به گزارش ، مسابقات 3 وزن پایانی (60، 77 و 130 کیلوگرم) کشتی فرنگی قهرمانی دنیا و گزینشی المپیک از صبح امروز (دوشنبه) در سالن باریس شهر نورسلطان قزاقستان شروع شد و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر همین اساس در وزن 130 کیلوگرم که 31 کشتی گیر حضور دارند، امیر قاسمی منجزی در دور نخست مقابل داوید از چک با نتیجه 3 بر یک به فزونی رسید. وی در دور بعد به مصاف سرگئی سیمینوف قهرمان دنیا و دارنده مدال برنز المپیک از روسیه می رود.

در وزن 60 کیلوگرم 39 نفر حضور دارند، علیرضا نجاتی در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر از سد سیداله تاژایف از ترکمنستان گذشت و دور دوم با هایتم محمود از مصر مبارزه خواهد نمود.

در وزن 77 کیلوگرم محمدعلی گرایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با کیم هیون وو قهرمان المپیک و دنیا از کره جنوبی پیکار خواهد نمود. وی در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان الوین مورسالیف از آذربایجان و بولکوادزه از گرجستان می رود. در این وزن 38 نفر حضور دارند.

لازم به ذکر است در رقابت های چهار وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی دنیا تیم ایران توسط سعید عبدولی در وزن 82 کیلوگرم به مدال برنز رسید و میثم دلخانی در وزن 63 کیلوگرم پنجم شد. پویا ناصر پور و امین کاویانی نژاد نیز از دور رقابت ها کنار رفتند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 273

به "پیروزی نجاتی و قاسمی منجزی در گام نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی نجاتی و قاسمی منجزی در گام نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید