پوچتینو ، جدی ترین گزینه برای جانشینی سولسشر

به گزارش گفتمان برتر، خبرگزاری خبرنگاران- مائوریسیو پوچتینو به نیمکت منچستریونایتد چشم دوخته است.

پوچتینو ، جدی ترین گزینه برای جانشینی سولسشر

به گزارش خبرنگاران، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی سابق باشگاه تاتنهام، سال گذشته و پس از 5 سال حضور در این تیم از سمت خود اخراج شد و حالا بدون تیم است. اما شواهد و قرائن می گویند که او برای مدت زیادی در این وضع باقی نخواهد ماند. پوچتینو اواخر سال گذشته از بارسلونا پیشنهاد داشت اما آن را رد کرد. اتلتیک گزارش داده که او منتظر دریافت پیشنهادی از سوی منچستریونایتد بوده است.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق باشگاه تاتنهام از علاقه خود برای بازگشت به دنیای مربیگری صحبت می کند و می گوید: برای بازگشت به فوتبال و دنیای مربیگری همیشه آماده ام و می خواهم در این بازی حضور داشته باشم. کار کردن هیچ استرس و فشاری ندارد. رفتن به زمین تمرین و آماده کردن تیم برای یک مسابقه هیچ استرسی ندارد. امیدوارم به زودی بازگردم تا مجددا کار خود را آغاز کنیم. مشتاقانه منتظر بازگشت به فوتبال هستم. من عاشق این بازی هستم اما این (هدایت یک تیم) کار دشواری است.

پوچتینو راجع به دوران حضور خود در تاتنهام می گوید: در تاتنهام به زمان بیشتری نسبت به دوران حضورم در ساوتهمپتون نیاز داشتم. شرایط در آنجا متفاوت بود. وقتی ما به تاتنهام آمدیم، شرایط نسبت به شرایط فعلی تاتنهام کاملا متفاوت بود. حضور 5 ساله در تاتنهام برای ما ماجراجویی شگفت انگیزی بود. از روز اول، افرادی همچون دنیل لوی و تمامی اعضای هیات مدیره تاتنهام به تیم ما کمک می کردند تا پیروز شویم.

پوچتینو که با فلسفه هجومی خود در دوران حضورش در تاتنهام به عنوان یکی از برترین مربیان حال حاضر دنیای فوتبال مطرح شد، تقریبا یکسال است که شغلی ندارد. این مربی 48 ساله طی ماه های اخیر بارها به منچستریونایتد لینک شد ولی سکان شیاطین سرخ همچنان در دست اوله گونار سولسشر واقع شده است.

مدافع بنفیکا اعتقاد دارد پوچتینو پس از ثابت کردن خود در بالاترین سطح، یک قدم رو به عقب برنخواهد داشت. می توانم بی قراری او را تصور کنم. از آنجایی که او سطح آمادگی بازیکنان و جنبه فیزیکی بازی را در اولویت قرار می دهد، به نظرم لیگ انگلیس برایش مناسب است. به نظر من مربیگری در لیگ برتر بهترین کاری است که می تواند انجام بدهد. به عقیده من همیشه دنبال مربیگری در تیم بزرگی خواهد بود؛ بنابراین باید به بهترین تیم های لیگ نگاهی بیاندازیم و فکر می کنم در این مقطع تنها بتوان دو-سه مورد آن ها را در نظر داشت. به احترام مربیان آن تیم ها، نامی از آن ها نمی برم ولی به نظرم مائوریسیو دنبال آن هاست. او به دنبال تیم بزرگی است که کار او در تاتنهام را تایید کند. اگر جای او بودم، بی صبرانه دنبال فرصتی جدید می گشتم چون مائوریسیو واقعا شغلش را دوست داشت و قطعا دنبال ادامه دادن آن خواهد بود.

شیاطین سرخ در لیگ برتر انگلیس عملکرد دور از انتظاری داشته اند. تا جایی که تیم سولسشر درحال حاضر تنها با 7 امتیاز از شش بازی ابتدایی خود در جایگاه باورنکردنی پانزدهم جدول قرار گرفته است. همین نتایج ضعیف منچستر یونایتد در فصل جدید باعث شده که نیمکت این تیم برای این مرد نروژی بیش از هر زمان دیگری لرزان شده باشد. در این رابطه از برخی نام ها به عنوان گزینه احتمالی باشگاه انگلیسی برای جانشینی سولسشر نام برده شده است اما به نظر می رسد که سرمربی سابق تاتنهام یعنی مائوریسیو پوچتینو از بیشترین شانس برای این موضوع برخوردار است. حالا و در همین رابطه منچستریونایتد نیوز در گزارشی مدعی شده که سران یونایتد مذاکرات ابتدایی خود را با نماینده های سرمربی آرژانتینی آغاز کرده اند و گفته می شود که در صورت ارائه پیشنهاد خود پوچتینو نیز به کار در اولدترافورد بی میل نیست.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1219

به "پوچتینو ، جدی ترین گزینه برای جانشینی سولسشر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو ، جدی ترین گزینه برای جانشینی سولسشر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید