نوکیا C20 پلاس با نمایشگر 6.5 اینچ و باتری 4950 میلی آمپر ساعت معرفی گردید

به گزارش گفتمان برتر، HMD Global دقایقی پیش از گوشی نوکیا C20 پلاس رونمایی کرد؛ محصولی با نمایشگر 6.5 اینچی، باتری 4950 میلی آمپر ساعتی و اندروید 11 نسخه Go.

نوکیا C20 پلاس با نمایشگر 6.5 اینچ و باتری 4950 میلی آمپر ساعت معرفی گردید

نوکیا در ماه آوریل سال جاری از گوشی نوکیا C20 رونمایی کرد اما در همان زمان هم به واسطه خبرها و شایعه های مختلف، می دانستیم مدل پلاس آن هم به زودی رونمایی و راهی بازار خواهد شد که امروز بالاخره بعد دو ماه این اتفاق رخ داد و شاهد رونمایی از نوکیا C20 پلاس بودیم.

نوکیا C20 پلاس یک گوشی مالی با مشخصات سخت افزاری کاملا سطح پایین است که به اندروید 11 نسخه Go به اسم سیستم عامل پیش فرض خود مجهز شده. مانند مدل استاندارد، این محصول هم از پردازنده SC9863A ساخت Unisoc به اسم قلب تپنده خود بهره می برد. پردازنده ای که از 8 هسته Cortex-A55 با فرکانس 1.6 گیگاهرتز تشکیل شده و قدرت پردازشی پایینی دارد. در کنار آن اما 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده که کاربر می تواند به وسیله کارت حافظه جانبی، آن را تا 256 گیگابایت هم افزایش دهد.

نوکیا C20 پلاس بدنه ای از جنس پلی کربنات داشته و طراحی آن تا حد زیاد شبیه به طراحی گوشی های کنونی نوکیا است. اما نوکیا معتقد است از لحاظ مقاومت بدنه، این گوشی در شرایط بسیار خوبی قرار داشته و محکم و بادوام ساخته شده.

نمایشگر این گوشی 6.5 اینچی با پنلی از جنس LCD و وضوح +HD است که روی بالاترین بخش مرکزی آن، شاهد یک بریدگی کوچک به صورت V شکل هستیم که میزبان دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است. روی پنل پشتی هم ماژول دایره ای شکل نسبتا کوچکی دیده می گردد که دو دوربین 8 مگاپیکسلی اصلی و 2 مگاپیکسلی سنجش عمق در آن جای گرفته اند. در رابطه با کیفیت دوربین ها هم باید بگوییم قطعا عالی و حتی فراتر از انتظار هم نیستند چرا که گوشی یک پایین رده است و انتظار زیادی از آن نداریم.

نوکیا C20 پلاس به اسم راه حل امنیتی قفل گشایی، از حسگر اثرانگشت بهره نمی برد اما از تشخیص چهره پشتیبانی می نماید اما می دانیم دقت آن در شناسایی چهره به صورت دو بعدی است و نمی توان آن را از لحاظ امنیت، مشابه حسگر اثرانگشت دانست. خوشبختانه این گوشی از جک 3.5 میلی متری هدفون هم پشتیبانی می نماید تا کاربران مسئله ای از بابت اتصال هندزفری های سیمی به آن نداشته باشند.

به اسم منبع تغذیه، یک باتری 4950 میلی آمپر ساعتی برای نماینده نو نوکیا در نظر گرفته شده که متأسفانه خبری از شارژر سریع برای شارژ آن نیست و کاربر مجبور است با یک شارژر 10 واتی و به وسیله پورت microUSB گوشی خود را شارژ کند. اتفاقی که رخ دادن آن در سال 2021 حتی برای یک گوشی مالی هم جالب نیست؛ آن هم برای شرکتی مثل نوکیا که باید در صدد جلب رضایت مشتریان باشد.

نوکیا C20 پلاس روز 26 خرداد (16 ژوئن) در دو رنگ مشکی و آبی و با قیمت 700 یوان (110 دلار / 90 یورو) در کشور چین به فروش می رسد. حال اینکه آیا شرکت HMD Global برنامه ای برای فروش آن در بازارهای جهانی دارد یا خیر موضوعی است که برای مطمئن شدن از آن باید منتظر بمانیم.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1651

به "نوکیا C20 پلاس با نمایشگر 6.5 اینچ و باتری 4950 میلی آمپر ساعت معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوکیا C20 پلاس با نمایشگر 6.5 اینچ و باتری 4950 میلی آمپر ساعت معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید