نهمی شاملی کازرون در هندبال باشگاه های آسیا با تنها یک برد، فتحی زاده بهترین بازیکن زمین شد

به گزارش گفتمان برتر، تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با تنها برد مقابل اوزبک ازبکستان در رده نهم جام باشگاه های آسیا ایستاد.

نهمی شاملی کازرون در هندبال باشگاه های آسیا با تنها یک برد، فتحی زاده بهترین بازیکن زمین شد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ سرگرمی و سفر بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در آخرین دیدارش در مسابقات جام باشگاه های مردان آسیا مقابل تیم اوزبک ازبکستان قرار گرفت و توانست این بازی را با حساب 33 بر 17 به سود خود به پایان ببرد و در رده نهم این مسابقات قرار گیرد. بهشاد فتحی زاده بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد.

تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با تعداد کم بازیکن و با ترکیب مجتبی حیدرپور، محمد صفری، محمد ایوبی، مهران رهنما، کاظم جمعه پورزاده، رضا شجاعی، محمدرضا اوره ای، بهشاد فاتحی، محمد قنامی، فرزاد رستمی، علی کوه زاد، علی رحیمی و یونس بدیعی و سرمربیگری مهدی آزاد منجیری در این مسابقات حاضر شد.

شاملی در مرحله مقدماتی این مسابقات مقابل تیم های النجمیه بحرین، السالمیه کویت، المظهر عربستان و العربی قطر شکست خورد و در رده پنجم گروه A ایستاد. برد مقابل نماینده ازبکستان در مرحله اصلی مسابقات تنها امتیاز شاملی در این مسابقات بود.

مسابقات هندبال جام باشگاه های مردان آسیا با حضور 11 تیم از 22 خرداد به میزبانی جده عربستان آغاز شد و 31 خرداد با برگزاری مرحله فینال به پایان خواهد رسید.

ایران در این مسابقات دو نماینده دارد که شاملی در رده نهم قرار گرفت و مس کرمان تا ساعتی دیگر برای کسب نام پنجمی باید مقابل نماینده عربستان به میدان برود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1640

به "نهمی شاملی کازرون در هندبال باشگاه های آسیا با تنها یک برد، فتحی زاده بهترین بازیکن زمین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نهمی شاملی کازرون در هندبال باشگاه های آسیا با تنها یک برد، فتحی زاده بهترین بازیکن زمین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید