نمایندگان ایران در دیدارهای رده بندی و فینال

به گزارش گفتمان برتر، یک کشتی گیر ایران به ملاقات فینال و یک کشتی گیر به ملاقات رده بندی مسابقات روز نخست رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا راه یافتند.

نمایندگان ایران در دیدارهای رده بندی و فینال

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا از صبح امروز (شنبه) در شهر بانکوک تایلند شروع شد و سه نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

در وزن 42 کیلوگرم مهدی ویسی پس از استراحت در دور نخست در دور بعد مقابل کشتی گیری از کشور ازبکستان با نتیجه 6 بر 2 باخت و راهی ملاقات رده بندی شد. حریف وی در این ملاقات نماینده کشور قزاقستان است.

در وزن 50 کیلوگرم محمد ابراهیمی در کشتی مقابل نماینده کشور هند با نتیجه 4 بر صفر باخت و با توجه به شکست کشتی گیر هندی در دورهای بعد، ابراهیمی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 58 کیلوگرم که مرتضی پورمرتضوی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر کشتی گیر یمنی را مغلوب کرد. وی در دور بعد نماینده کشور قزاقستان را با نتیجه 2 بر 2 شکست داد و در دور سوم نیز با نتیجه 6 بر صفر کشتی گیر قرقیزستانی را از پیش رو برداشت و راهی ملاقات فینال شد. وی در این ملاقات به مصاف حریف هندی می رود.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 698

به "نمایندگان ایران در دیدارهای رده بندی و فینال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایندگان ایران در دیدارهای رده بندی و فینال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید