نظر چهار کارشناس در خصوص دربی، خلاء بازیکن تاثیرگذار و یک اشتباه

به گزارش گفتمان برتر، به گزارش خبرنگاران، حساس ترین ملاقات هفته هشتم بیست و یکمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر از ساعت 16:15 دقیقه امروز شنبه 13 آذر به قضاوت موعود بنیادی فر بین تیم های استقلال و پرسپولیس در استادیوم آزادی تهران برگزار گردید که این ملاقات با تساوی بدون گل به سرانجام رسید.

نظر چهار کارشناس در خصوص دربی، خلاء بازیکن تاثیرگذار و یک اشتباه

حسین ماهینی مدافع سابق تیم پرسپولیس پس از تساوی دربی گفت: در 90 دقیقه تیم استقلال در نیمه نخست چند موقعیت بیشتری نسبت به پرسپولیس داشت. در نیمه دوم این پرسپولیس بود که کار نیمه اول استقلال را تکرار کرد و چند موقعیت داشت اما در کل بازی چیز خاصی نداشت.

حنیف عمران زاده مدافع سابق استقلال در این خصوص توضیح داد: بازی خوبی نبود، استقلال تاکتیک نیمه نخست را در نیمه دوم اجرا کرد. مشکل تیم استقلال امروز سمت راست بود و نبود وریا غفوری تاثیر زیادی در بازی داشت. دانشگر در دفاع خوب بود اما در حمله عدم حضور وریا غفوری حس شد. کاش ارسلان زودتر به بازی می آمد اما تصمیم سرمربی مهم است.

خسرو حیدری بازیکن سابق استقلال هم درباره ناکامی رودی ژستد مهاجم این تیم در دربی بیان داشت: ژستد یک بازیکن بین المللی است اما هنوز در تیم استقلال جا نیفتاده. شاید اگر او یک گل به ثمر برساند، در تیم جا بیفتد. استقلال در چند هفته گذشته در پنالتی ها بسیار به ضررش گرفته شد و اگر این اتفاق رخ نمی داد می توانست الان صدر جدول باشد. بازی در کل خوب نبود و چند دربی گذشته بهتر بود.

محسن بنگر مدافع پیشین پرسپولیس در خصوص این ملاقات گفت: کسب یک امتیاز برای پرسپولیس که ملاقات خارج از خانه برایش محسوب می شد اهمیت دارد و در بازی برگشت که طرفداران هم هستند می تواند نتیجه بهتری بگیرد. با این حال بازی خوبی را از دو تیم شاهد نبودیم و کیفیت دو تیم پایین بود.

وی ادامه داد: خلاء بازیکن تاثیرگذار در دو تیم کاملا معین بود و هیچ بازیکنی نبود که بتواند پاس ریسکی بدهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1869

به "نظر چهار کارشناس در خصوص دربی، خلاء بازیکن تاثیرگذار و یک اشتباه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر چهار کارشناس در خصوص دربی، خلاء بازیکن تاثیرگذار و یک اشتباه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید