موزیلا باگ جدید فایرفاکس را حل می نماید ، کاربران تا برطرف مشکل از حذف افزونه ها و نصب مجدد دست بردارند

به گزارش گفتمان برتر، موزیلا اعلام نموده باگ جدید فایرفاکس را شناسایی نموده و در حال حل آن است اما تا اطلاع ثانوی از کاربران درخواست نموده از حذف و نصب افزونه ها دست کشیده و کمی صبوری نمایند.

موزیلا باگ جدید فایرفاکس را حل می نماید ، کاربران تا برطرف مشکل از حذف افزونه ها و نصب مجدد دست بردارند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، باگ های موجود در مرورگرها یا سیستم عامل های مختلف موضوعی عجیب نیست اما گاهی این باگ ها طولانی تر از حد انتظار کاربران باقی می مانند و حتی روند فعالیت های روزانه کاربران را مختل می نمایند.

طی 24 ساعت گذشته بسیاری از کاربران فایرفاکس با مرورگرهای خود مشکل داشتند، آنها نمیتوانستند برنامه های جانبی را نصب نمایند یا افزونه های موجود را متوقف شد. موزیلا می گوید که این مسئله ناشی از انقضای بعضی اعتبارات است و هم اکنوون نیز در حال کوشش برای حل این مسئله است.

در یک پست وبلاگی، موزیلا می گوید که مسئله شناسایی شده است و برای اغلب کاربران نیز اصلاح شده است. بر اساس این بیانیه این مشکل تا چند ساعت آینده برای همه کاربران حل می گردد. اما تا زمان حل شدن مشکل کاربران نباید به هیچ وجه مجددا افزون ها را فعال نمایند.درواقع کاربران نباید سعی نمایند برنامه ها را حذف و دوباره نصب نمایند، زیرا داده های ذخیره شده در افزونه ها نیز حذف خواهند شد. موزیلا اعلام نموده که در حال کار روی انتشار پچ نیز هست. پچ بسته ای نرم افزاری است که با نصب روی سیستم کاربران بسیاری از باگ ها و خطاها را پیش از وقوع، شناسایی و حذف می نماید.

موزیلا می گوید که از سیستم مطالعاتی ویژه ای برای برطرف خطای سریع استفاده می نماید و اگر شما آن را غیبرطرفال نموده اید، بهرت است آن را هر چه سریعتر مجددا فعال کنید.

منبع: انتخاب
انتشار: 26 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 119

به "موزیلا باگ جدید فایرفاکس را حل می نماید ، کاربران تا برطرف مشکل از حذف افزونه ها و نصب مجدد دست بردارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزیلا باگ جدید فایرفاکس را حل می نماید ، کاربران تا برطرف مشکل از حذف افزونه ها و نصب مجدد دست بردارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید