موتورولا موتو جی 9 پلاس با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی معرفی گردید

به گزارش گفتمان برتر، بعد از شایعه ها و خبرهای فراوان، موتورولا بالاخره ساعاتی پیش از گوشی میان رده خود با نام موتو جی 9 پلاس رونمایی کرد. محصولی که از پردازنده اسنپدراگون 730G و یک باتری پرظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

موتورولا موتو جی 9 پلاس با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی معرفی گردید

موتو جی 9 پلاس (Moto G9 Plus)، یکی از محصولات میان رده موتورولا به حساب می آید که از معینات سخت افزاری خوبی بهره می برد اما با توجه به دیگر گوشی های میان رده بازار، می توان گفت قیمت نسبتا بالایی دارد.

موتورولا این گوشی را به پردازنده اسنپدراگون 730G، حافظه رم 4 گیگابایتی و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز نموده که کاربران می توانند آن را به وسیله کارت حافظه جانبی تا 512 گیگابایت هم افزایش دهد.

موتو جی 9 پلاس از نمایشگری 6.8 اینچی از نوع +FHD بهره می برد که به فناوری مکس ویژن مجهز شده و از HDR10 هم پشتیبانی می نماید. در بخش راست این نمایشگر یک حفره کوچک تعبیه شده که دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

روی پنل پشتی این گوشی که طراحی بسیار زیبایی دارد، یک ماژول مستطیلی شکل قرار گرفته که میزبان 4 دوربین با سنسورهای 64 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید 118 درجه، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی سنجش عمق است.

موتو جی 9 پلاس از اندروید 10 به عنوان سیستم عامل پیش فرض خود بهره می برد و همچنین انتظار داریم اندروید 11 هم برای آن عرضه گردد. موتورولا گوشی های پرچم دار خود را نهایتا تا دو سال به روزرسانی می نماید بنابراین اگر بخواهد سیاست خود را تغییر ندهد گویا اندروید 11 آخرین اندرویدی خواهد بود که موتو جی 9 پلاس دریافت می نماید.

منبع تغذیه این گوشی اما یک باتری پرظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی است که کاربران می توانند به وسیله یک شارژر 30 واتی سریع که درون جعبه هم وجود دارد آن را شارژ نمایند. از دیگر معینات خوب این گوشی می توان به حسگر اثرانگشت کنار گوشی، جک 3.5 میلی متری صدا، درگاه USB-C، بلوتوث نسخه 5.0 و NFC اشاره نمود.

موتو جی 9 پلاس در رنگ های رز گلد و نیلی، با قیمت 470 دلار (395 یورو) راهی بازار می گردد. البته این محصول فعلا در کشور برزیل در دسترس قرار گرفته اما اینکه کاربران دیگر کشورها چه زمانی می توانند آن را خریداری نمایند معین نیست.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1131

به "موتورولا موتو جی 9 پلاس با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موتورولا موتو جی 9 پلاس با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید