مهلت شرکت در فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه ها تمدید شد

به گزارش گفتمان برتر، معاون برنامه ریزی و امور اجرایی مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، از تمدید فرصت ثبت نام متقاضیان شرکت در فراخوان جذب هیئت علمی اطلاع داد.

مهلت شرکت در فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه ها تمدید شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم؛ جعفر جعفری معاون برنامه ریزی و امور اجرایی مرکز جذب اعضای هیئت علمی اظهار داشت: با توجه به احتمال ایجاد اختلال در تهیه مدارک لازم برای ثبت نام و درخواست شمار زیادی از متقاضیان برای شرکت در فراخوان آبان ماه جذب هیئت علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، مهلت ثبت نام فراخوان سال 1400 تا خاتمه ساعت اداری روز شنبه ششم آذرماه تمدید شد.

جعفری اضافه کرد: با توجه به تکمیل بعضی از ظرفیت ها سزاوار است متقاضیانی که تا به امروز ثبت نام نموده اند نسبت به ویرایش پروفایل خود و ثبت نهایی اقدام نمایند.

وی تاکید نمود: با توجه به اینکه فراخوان به هیچ عنوان مجدداً تمدید نخواهد شد از متقاضیان خواست ثبت نام خود را به آخرین ساعت ها موکول ننمایند.

لازم به ذکر است؛ فرایند ثبت نام متقاضیان بیست و پنجمین فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مربوط به فراخوان شهریور 1400 که از 17 آبان 1400 آغاز شده بود، امروز یکشنبه 30 آبان ماه به خاتمه می رسید که این زمان تا خاتمه وقت اداری شنبه 6 آذر ماه تمدید شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 تیر 1401 بروزرسانی: 22 تیر 1401 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 2009

به "مهلت شرکت در فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه ها تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت شرکت در فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه ها تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید