محاکمه مرد بدگمانی که همسرش را با توهم خیانت کشت، اشتباه کردم؛نباید 6فرزندم را آواره بی مادر می کردم

به گزارش گفتمان برتر، مردی که همسرش را مقابل چشمان فرزندانش به قتل رسانده بود، برای بیان آخرین دفاع در دادگاه حاضر شد و اظهار پشیمانی کرد.

محاکمه مرد بدگمانی که همسرش را با توهم خیانت کشت، اشتباه کردم؛نباید 6فرزندم را آواره بی مادر می کردم

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از شرق، این مرد 36 ساله که شش فرزند دارد، بعد از درگیری با همسرش با واردآوردن ضربات متعدد چاقو، او را به قتل رساند. هرچند متهم در جلسه اول رسیدگی به پرونده اش سعی می کرد وانمود کند عامل قتل دخترش است، اما در جلسه دوم به قتل اعتراف کرد و گفت همسرش را به این دلیل که به او خیانت کرد، به قتل رساند.

در جلسه اول، دو فرزند عظیم مقتول که به سن بلوغ رسیده بودند، در دادگاه اعلام گذشت کردند، اما شرح دادند مادرشان به دست پدرشان کشته شده است.

دختر مقتول گفت: پدر و مادرم مدتی بود با هم دعوا داشتند، حتی مادرم تصمیم گرفته بود از پدرم جدا گردد و پدرم به همین خاطر عصبانی شد. زمان حادثه پدرم چاقو را برداشت و بر بدن مادرم وارد کرد. او تعداد زیادی ضربه زد و بعد هم فرار کرد. ما با اورژانس تماس گرفتیم و برای مادرمان یاری خواستیم، اما متأسفانه مادرمان جانش را دست داد.

وقتی متهم در صندلی نهاده شد، اتهام را رد کرد و گفت: من همسرم را نکشتم، من فقط او را زدم. ممکن است بعد از من دخترم او را به قتل رسانده باشد.

این مرد گفت: همسرم به من خیانت می کرد و من سر این موضوع با او درگیری داشتم، اما من همسرم را نکشتم. همان طور که گفتم شاید دخترم این کار را نموده باشد.

این در حالی بود که دیگر فرزندان مقتول که زمان حادثه در خانه بودند نیز شهادت دادند پدرشان، مادرشان را به قتل رسانده است. متهم همچنین مدعی شد مادر مقتول زنده است و او می تواند شهادت دهد که دخترش چه نموده است.

با توجه به ادعای جدید متهم، پرونده برای آنالیز دقیق و شناسایی مادر مقتول به دادسرا بازگردانده شد، اما تعیین شد مادر مقتول سال ها قبل فوت نموده است.

براساس اطلاعاتی که دادسرا ارائه داد، مقتول زمانی که 11 ساله بود، ازدواج کرد و با شوهرش از شهر محل سکونت خود به تهران آمد و در منطقه فرحزاد ساکن شد. او شش فرزند به جهان آورد و با همسرش مشکلاتی داشت، اما از او جدا نشد.

دختر مقتول که عظیم ترین فرزند خانواده است، به مأموران گفت: من و مادرم رابطه نزدیکی داشتیم. برادرم که دو سال از من کوچک تر است، کار می کرد، پدر و مادرم هم کار می کردند، با این حال ما نمی توانستیم خرجی زندگی مان را تأمین کنیم، چون پدرم اعتیاد داشت. من در خانه از خواهر و برادر کوچک ترم مراقبت می کردم. مدتی بود که مادر و پدرم درگیری شدیدی داشتند. پدرم فکر می کرد مادرم با مردی رابطه دارد؛ چون می گفت می خواهد از پدرم جدا گردد، اما پدرم قبول نمی کرد. آن قدر این مسئله مهم شده بود که پدرم مدام مادرم را کنترل می کرد و هر شماره تلفنی را که در گوشی مادرم می دید، آنالیز می کرد. او فکر می کرد مادرم با مردی رابطه دارد. من دقیقا نمی دانم چه اتفاقی میان آنها افتاده بود که مادرم خیلی کوشش می کرد از پدرم جدا گردد.

این دختر ادامه داد: والدینم روز حادثه سر این موضوع با هم درگیر شدند. من سعی کردم آنها را جدا کنم. وقتی پدرم به آشپزخانه رفت، من فکر کردم دعوا تمام شده است. مادرم دراز کشیده بود که پدرم با چاقو به او حمله کرد و او را زد. این کار را آن قدر سریع انجام داد که ما نتوانستیم واکنش نشان دهیم. بعد من با برادرم که سر کار بود تماس گرفتم و گفتم برای مادرمان اتفاق بدی افتاده و خواستم به خانه بیاید. مادرم فوت نموده بود و کاری از دست کسی برنمی آمد.

این پرونده در حالی رسیدگی می شد که فرزندان کوچک مقتول به بهزیستی منتقل شده بودند. بعد از اینکه فرزندان عظیم مقتول اعلام گذشت کردند، نماینده دادستان از سوی رئیس قوه قضائیه برای بچه های کوچک هم درخواست دیه کرد.

به این ترتیب جلسه دوم دادگاه تشکیل شد. متهم این بار اتهامش را قبول کرد و گفت: قتل را قبول دارم. من زنم را کشتم و خیلی از این کارم پشیمان هستم. من اشتباه کردم پای دخترم را وسط کشیدم، نباید چنین کاری می کردم. حالا درخواست بخشش دارم و از اینکه باعث آوارگی فرزندانم شده ام احساس پشیمانی دارم.

قضات بعد از خاتمه جلسه دادگاه برای تصمیم گیری در این خصوص وارد شور شدند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1341

به "محاکمه مرد بدگمانی که همسرش را با توهم خیانت کشت، اشتباه کردم؛نباید 6فرزندم را آواره بی مادر می کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محاکمه مرد بدگمانی که همسرش را با توهم خیانت کشت، اشتباه کردم؛نباید 6فرزندم را آواره بی مادر می کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید