قیمت ریرا در دیوار ، خرید حواله از متقاضیان واجد شرایط و دلالی مادران

به گزارش گفتمان برتر، ری را محصول نو ایران خودرو است در طرح نو فروش محصولات ایران خودرو برای متقاضیان عادی، مادران و فرسوده عرضه شد. طرحی که هنوز قرعه کشی آن انجام نشده است. اما مادران که بعد از تولد فرزند خود از آبان 1400 امتیاز عجیب خرید خودرو به قیمت کارخانه دریافت کردند، در حال دلالی روی ری را نیز هستند و قیمت های نجومی برای حواله ریرا در دیوار اعلام می نمایند.

قیمت ریرا در دیوار ، خرید حواله از متقاضیان واجد شرایط و دلالی مادران

بیت ران - رضا نوروزی: خرید و فروش امتیاز حاصل از طرح های فروش خودرو از کارخانه برای متقاضیان مختلف ممنوع است. به همین علت، قانون هیچ حمایتی از قراردادهای انتقال امتیاز نمی نماید. اما اصل اصالت سود و وجود امتیازی عجیب که اتفاقی برای یک خانواده ایجاد شده است، آن ها را به طمع استفاده از آن می اندازد. پس از مدت زیادی که خبری از برگزاری طرح های فروش نبود، ایران خودرو با فروش ریرا و بعضی از محصولات دیگر خود، دوباره فرصت نوی برای رونق بازار سیاه ایجاد کرد.

قیمت حواله ری را در دیوار

اگر شما به عنوان والدین فرزند شرایط استفاده از طرح مادران را ندارید، و دلتان می خواهد خودرویی که در چهار سال اخیر از خودروسازان خریده اید، را عوض کنید، تنها راه خرید از بازار آزاد است. اما اگر بخواهید خودروی نوتان ری را باشد و از اولین نفراتی باشید که مالک آن است، تنها راه خرید حواله از متقاضیان واجد شرایط است.

برای خرید حواله ری را سری به سایت دیوار می زنیم تا قیمت حواله های ری را در دیوار را ببینیم. دو نکته اصلی جلب توجه می نماید. نکته اول نبود نام ری را در فهرست خودروهای سایت دیوار است و دومی عمده مالکین آگهی ها است. مادرانی که امکان ثبت نام لاتاری خرید خودرو به قیمت کارخانه را به صورت رایگان دارند، اما پولی برای خرید آن ندارند. به همین علت، برای فروش امتیاز خود در دیوار آگهی داده اند. این مادران خوش شانس برای حل مشکل ثبت آگهی برای ری را، آگهی را در بخش سایر یا خودروهای دیگر ثبت می نمایند. ولی عنوان و بخش توضیحات آگهی، فروش حواله ری را است. قیمت های پیشنهادی بسیار عجیب است و از 60 میلیون تومان تا 500 میلیون تومان متغیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر با چند آگهی تماس می گیریم و آن ها را آنالیز می کنیم.

قیمت ری را در دیوار

اولین آگهی، یک فروشنده است که آگهی خود را با عنوان پژو 206 اتوماتیک تیپ 6 ثبت نموده، اما عنوان آن حواله ری را است و اطلاعاتی برای تماس ندارد. به سراغ آگهی بعدی می رویم. در طرح مادران ثبت نام نموده و قیمت اعلامی 300 میلیون تومان است. اما در تماس با این آگهی متوجه شدیم هیچ اطلاعی درباره نحوه فروش و قرارداد ندارد. با آگهی دیگری تماس می گیریم. قیمت اعلامی او 410 میلیون تومان است و در طرح مادران ثبت نام نموده، و اولویت چهارم ریرا را انتخاب نموده است. از شرایط انتقال امتیاز از او پرسیدیم که نظر او عقد صلح و انتقال امتیاز در دفترخانه است. اما در برابر ممنوع بودن انتقال امتیاز و اولویت به هر نحوی، پاسخی نداشتند.

آگهی های دیگر را آنالیز می کنیم. چند آگهی بدون شماره با توضیحات حواله ریرا طرح مادران قرعه کشی ایران خودرو، درصورت برنده شدن با بالاترین پیشنهاد تماس خواهم گرفت. ارتباط در چت دیوار منتشر شده اند. انتشار دهنده این نوع آگهی تعیین نیست.

جمع بندی

با توجه به ممنوعیت انتقال، صلح یا هر روش دیگری برای امتیاز ری را و دیگر محصولات ایران خودرو در طرح فروش نو، بیت ران توصیه می نماید برای خرید کراس اوور نو ایران خودرو ری را تنها در صورت داشتن شرایط، به وسیله سامانه اقدام کنید. در غیر این صورت تا ورود آن به بازار صبر کنید و از بازار آزاد اقدام به خرید کنید.

منبع: بیت ران
انتشار: 8 شهریور 1403 بروزرسانی: 8 شهریور 1403 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 2239

به "قیمت ریرا در دیوار ، خرید حواله از متقاضیان واجد شرایط و دلالی مادران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت ریرا در دیوار ، خرید حواله از متقاضیان واجد شرایط و دلالی مادران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید