قیمت ایمپلنت دندان در تجریش

به گزارش گفتمان برتر، خبرنگاران ؛ قیمت ایمپلنت دندان در تجریش با توجه به عوامل مختلفی که در مشخص قیمت نهایی تاثیر گذار است نسبت به منطقه ها دیگر فرق دارد. عوامل مختلفی که می تواند بر قیمت نهایی ایمپلنت دندان تاثیر گذار باشد عبارتند از: موقعیت مکانی مرکز ایمپلنت، جنس ایمپلنت، شرکت سازنده ایمپلنت، کشور فراوری کننده ایمپلنت، جراحی های پیش از ایمپلنت و تعداد ایمپلنت دندان. حال بهتر است کمی در رابطه با ایمپلنت دندان برایتان شرح دهیم.

قیمت ایمپلنت دندان در تجریش

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع برند ایمپلنت دندان و هزینه آن می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.

هزینه ایمپلنت

ایمپلنت دندان اغلب از سه قطعه تشکیل شده است. اولین بخش آن پایه ایمپلنت است که شبیه به یک پیچ است و باید درون یک سوراخ از پیش ایجاد شده قرار بگیرد. جنس ایمپلنت دندان اغلب از جنس تیتانیوم است زیرا تیتانیوم خاصیت زیست سازگاری دارد و با بدن اغلب افراد واکنش آلرژیک نشان نمی دهد.

بخش دوم یک اباتمنت است که برای اتصال تاج دندان به ایمپلنت است و بخش سوم هم تاج دندان است که پروتز مصنوعی دندان نامیده می گردد و ظاهر دندان را شبیه به یک دندان طبیعی می نماید.

البته تاج دندان و اباتمنت باید پس از گذشت 3 الی 6 ماه انجام گردد زیرا احتیاج است ایمپلنت دندان با استخوان فک به صورت کامل جوش بخورد تا از استحکام کافی برخوردار گردد. زمانی که ایمپلنت به خوبی درون استخوان فک کاشته می گردد از ریشه طبیعی دندان هم مستحکم تر است و می توانید با آن مانند دندان طبیعی خود بر خورد کنید.

کاربرد ایمپلنت دندان چیست ؟

در واقع هدف از ایجاد ایمپلنت دندان این است که از نظر ظاهر و از نظر عملکرد شبیه به دندان طبیعی باشد. ایمپلنت دندان در گروه دندان پزشکی زیبایی قرار می گیرد زیرا علاوه بر بهبود عملکرد دندان ها پس از ایمپلنت دندان اصلاح طرح لبخند برایتان انجام می گردد، جذابیت چهره شما افزایش میابد و دیگر می توانید به راحتی در اجتماع حاضر شده و به راحتی لبخند بزنید.

با استفاده از ایمپلنت دندان می توانید جوانی و ساختار ظاهر خود را به خوبی حفظ کنید و از مواردی و مسائلی که در اثر بی دندانی برای شما پیش آمده است دوری کنید. یکی از بزرگترین مسائلی که برای فرد بی دندان پیش می آید مسائل گوارشی است که به دلیل نداشتن دندان در هنگام جویدن مواد غذایی پیش می آید. و البته مهم ترین عوارض نداشتن ایمپلنت دندان تحلیلی لثه و مسائل استخوانی است که برای افراد در اثر جای خالی یک دندان پیش می آید.

مزایای ایمپلنت دندان نسبت به دیگر روش های مشابه

روش های مختلفی وجود دارد که می توان با استفاده از آن ها جای خالی دندان را پر کرد. روش هایی مانند دندان مصنوعی، بریج و ایمپلنت دندان. ایمپلنت دندان نسبت به دیگر روش های مشابه خود بسیار کاربردی و کارآمد است. در این بخش قصد داریم بعضی از مزایای ایمپلنت دندان را برایتان توضیح دهیم:

با کاشت ایمپلنت دندان از رشد باکتری های دهان و دندان در امان باشید.

زمانی که جای خالی دندان خود را با کاشت ایمپلنت دندان پر کنید می توانید سلامت دیگر دندان های طبیعی خود را تضمین کنید. یکی از مهم ترین دغدغه هایی که هر فردی با آن روبرو می گردد حفظ بهداشت دهان و دندان است. زیرا زمانی که از ایمپلنت دندان استفاده می کنید احتیاجی به تراشیدن دندان های مجاور آن نیست و دندان هایی که در مجاور ناحیه ایمپلنت شده شما سلامت می ماند. دندان های ایمپلنت شده را می توان مانند دندان طبیعی نخ دندان کشید و می توان به راحتی دندان ها را مسواک کرد. مکانی که دچار بی دندانی شده است محل تجمع باکتری های دندانی می گردد و زمانی که با ایمپلنت دندان جای خالی آن را پر میکنید از این تجمع باکتری به راحتی جلوگیری خواهید کرد. در نتیجه دیگر عفونتی در ناحیه ایمپلنت شده ایجاد نخواهد شد.

با استفاده از کاشت ایمپلنت دندان می توانید سلامت استخوان فک خود را تضمین کنید.

با استفاده از کاشت ایمپلنت دندان می توانید از تحلیل استخوان فک جلوگیری کنید. زیرا با کاشت ایمپلنت درون فک، به مرور استخوان رشد نموده و با ایمپلنت دندان جوش خورده می گردد. به مرور زمان استخوان فک رشد نموده و باعث ایجاد استحکام استخوان فک می گردد. اما اگر از دندان مصنوعی بهره ببرید دیگر چیزی مانند ایملپنت دندان نمی تواند جای خالی ریشه دندان را پر کند. به مرور زمان استخوان فک به دلیل نداشتن ریشه دندان می تواند تحلیل رفته و شکل طبیعی خود را از دست بدهد.

کاشت ایمپلنت دندان باعث می گردد با بیماری های لثه خداحافظی کنید و به سلامت لثه برسید.

در صورتی که به جای دندان از دست رفته ایمپلنت دندان کاشت کنید دیگر نباید نگران بیماری لثه باشید. یکی از مزیت های مهم این روش جلوگیری از ابتلا به بیماری های لثه ای است. زمانی که دندانی را از دست بدهید محل خالی شده دندان ناحیه ای برای تجمع باکتری ها و رشد آن ها است و به مرور دچار بیماری های لثه ای می شوید.

در صورتی که لثه شما از قبل بیمار باشد و ایمپلنت را درون لثه بیمار کاشت کنید باعث می گردد تمام بیماری هایی که دندان طبیعی دچار آن می گردد ایمپلنت نیز دچار آن بیماری ها گردد. به همین دلیل اندازه سالم بودن استخوان فک و لثه در زمان کاشت ایمپلنت و پس از آن می تواند تاثیر زیادی بر موفقیت کاشت ایمپلنت داشته باشد.

با پر کردن جای خالی دندان خود با ایمپلنت دندان استحکام و طول عمر دندان خود را تامین کنید.

ایمپلنت ها چون از جنس تیتانیوم یا زیرکونیا هستند دارای استحکام بسیار زیادی بوده و به هیچ عنوان خورده نمی گردد. احتمال اینکه تیتانیوم را بدن انسان پس بزند بسیار کم است زیرا دارای سازگاری بسیار بالایی با بدن انسان است.

احتمال شکستگی ایمپلنت دندان بسیار کم است. از ایمپلنت دندان نیز باید مانند دندان طبیعی مراقبت کنید و در صورتی که سلامت ناحیه ایمپلنت شده را تضمین کنید دوام و طول عمر بالایی را در ایمپلنت خود تجربه می کنید. 98 درصد از ایمپلنت هایی که کاشته می گردد با موفقیت روبرو می گردد و تا خاتمه عمر ممکن است بدون هیچ گونه عوارض ایمپلنت درون استخوان فک باقی بماند. بهتر است به صورت ماهیانه به دندان پزشک متخصص خود مراجعه کنید تا در صورتی که مسئله ای پیش آمد بسیار سریع درمان گردد و آسیبی به ایمپلنت دندان نرسد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 25 اسفند 1400 بروزرسانی: 25 اسفند 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1910

به "قیمت ایمپلنت دندان در تجریش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت ایمپلنت دندان در تجریش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید