فرصت مجدد ثبت نام در دوره های کاردانی نظام جدید فنی وحرفه ای از 18 تیر

به گزارش گفتمان برتر، داوطلبان متقاضی شرکت در دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی وحرفه ای و موسسات آموزشی عالی غیردولتی که پیروز به ثبت نام و انتخاب رشته در این دوره ها نشده اند می توانند در فرصت مجدد نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.

فرصت مجدد ثبت نام در دوره های کاردانی نظام جدید فنی وحرفه ای از 18 تیر

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص اعلام زمان مجدد برای ثبت نام داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال 1399 اطلاعیه ای صادر نموده است.

پیرو اطلاعیه های مورخ 11 خرداد 99 و 18 خرداد 99 بدین وسیله به اطلاع داوطلبان متقاضی ثبت نام و انتخاب رشته در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال 1399 که در بازه زمانی مشخص شده (از تاریخ 11 خرداد 99 لغایت 21 خرداد 99) نتوانسته اند نسبت به ثبت نام اقدام کنند می رساند، امکان مجددی برای ثبت نام در آزمون مذکور از روز چهارشنبه مورخ 18 تیر 99 تا روز یکشنبه مورخ 22 خرداد 99 در نظر گرفته شده است. بر این اساس، داوطلبان می توانند منحصراً به وسیله پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما در این خصوص اقدام کنند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1005

به "فرصت مجدد ثبت نام در دوره های کاردانی نظام جدید فنی وحرفه ای از 18 تیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت مجدد ثبت نام در دوره های کاردانی نظام جدید فنی وحرفه ای از 18 تیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید