علی نژاد: تصمیم سختی گرفتم، قهرمانی ایران در ووشو دنیا رویا بود

به گزارش گفتمان برتر، به گزارش خبرنگاران در این مراسم که با استقبال قابل توجه مسئولان سبک ها، روسای هیات ها، قهرمانان و ملی پوشان روبرو شد، مهدی علی نژاد رئیس سابق فدراسیون ووشو و معاون فعلی وزارت ورزش حکم سرپرستی علیرضا خسروی را به وی اعطا کرد.

علی نژاد: تصمیم سختی گرفتم، قهرمانی ایران در ووشو دنیا رویا بود

عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش، اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها، بهتری رئیس فدراسیون وززشهای رزمی، دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی، رحمانی مدیرکل پیشین امور استانها و … از جمله حاضرین در این مراسم بودند.

در ابتدای جلسه متدین دبیر فدراسیون ووشو ضمن خیر مقدم به خاضرین گفت: این مراسم تودیع نیست، دکتر علی نژاد 13 سال رئیس فدراسیون ووشو بودند و دوران خوبی را طی کردیم و جای خوشحالی است که به عنوان معاون وزیر به فعالیت خود در ورزش کشور ادامه می دهد.

دکتر احمدی بعد از اعضای حکم سرپرستی علیرضا خسروی گفت: هر مسئولیتی آغاز و پایانی دارد و مهم آن اینکه با کارهای خوب و پیروزیت همراه باشد. کارنامه و عملکرد ووشو در مدت زمان حضور علی نژاد تعیین است. ووشو الان صندلی بالایی دارد، اینکه ووشو یکی از پیروز ترین و بی حاشیه ترین فدراسبون هاست و به معنی واقعی یک خانواده هستند و پیروزیت ها حاصل کوشش علی چند ساله دکتر علی نژاد و همکاران ایشان است و با سربلندی فدراسیون را تحویل عزیز دیگری می دهد. این مراسم تودیع نیست، مراسم تکریم است.

معاون وزیر ورزش گفت: برای فدراسیون ووشو یک افتخار است که علی نژاد در سمت معاون وزیر به ورزش کشور خدمت می نماید و مطمئن هستم که در این مسیولیت نیز پیروز خواهند بود.

مهدی علی نژاد رئیس پیشین فدراسیون ووشو هم گفت: خیلی سخت است برای من صحبت در اینجا. خانواده ووشو ، خانواده نجیبی است و افتخار می کنم در این فدراسیون فعال بودم. در این 13 سال اتفاقات زیادی برای ووشو رخ داد و از یک اتاق در خیابان ورزنده آغاز کردیم و به قهرمانی دنیا رسیدیم و جای چینی ها را گرفتیم.

وی ادامه داد: شاید روزی برای ما رویا بود که بتوانیم جای چین را در ووشو دنیا بگیریم اما با کوشش و پشتکار توانستیم به این مهم برسیم. روزگاری برای دیدار با مسئولان دنیای خواهش و تمنا می کردیم اما الان آنها خواهش و تمنا می نمایند تا از ما وقت بگیرند و به این شرایط برسیم. خون جگرها خورده شد تا این گروه بزرگ به پیروزیت برسد.

علی نژاد گفت: بنده از ووشو جدا نخواهم شد. قطعا به عنوان کسی که مسئولیت نظارت بر فدراسیونها را دارد ، در خدمت هستم ولی برای ووشو مثل سابق وقت نمی گذارم. تصمیم سختی بود اما وجدانم آسوده است. کاری که بلد بودم، انجام دادم. کم فروشی نکردم، منافع ووشو مقدم شمرده شد. مهم این لست که آینده روشنی در انتظار ووشو است.

علیرضا خسروی نیز در این مورد گفت: امیدوارم در ماموریتی که به من واگذار شده سربلند باشم و بتوانم در مسیری که ووشو قرار گرفته قدم های مثبتی بردارم. اگر رویاهای ووشو به واقعیت پیوسته مدیون کوشش های دکتر علی نژاد است.

سرپرست فدراسیون ووشو گفت: کوشش ما برگزاری انتخابات سالم است تا فردی اصلح برای ادامه این راه پیروزیت آمیز انتخاب گردد.

حسین اوجاقی سرمربی تیم ملی ووشو، علی دنیاگیری رئیس کمیته داوران، متدین دبیر فدراسیون، صیاد حیدری دبیر سابق فدراسیون، همایون پور رئیس هیات مرکزی ، خانم دیوانی رئیس سبک شینگ یی چوان، عسگری رئیس تهران ، حسن زاده رئیس سبک وینگ چون، آزاد یونسی رئیس سبک حقوقی، فرشاد عربی سرمربی تالو،محمدزاده رئیس هیات قم، ناطقی نایب رئیس بانوان فدراسیون، ملکی مدیر تیم های ملی ، خانم دنیاشاهی رئیس هیات گلستان، قاضی رئیس سبک جیت کاندو، سایه افکن رئیس البرز، دانایی فر رئیس هیات سمنان، صیاد رئیس هیات خراسان شمالی ، مهدی نژاد رئیس سبک فانگ من چوان، خلیلی سرپرست استان مازندران حاضرین در این مراسم بودند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 746

به "علی نژاد: تصمیم سختی گرفتم، قهرمانی ایران در ووشو دنیا رویا بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نژاد: تصمیم سختی گرفتم، قهرمانی ایران در ووشو دنیا رویا بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید