عجیب و غریب ترین لباس های بازیگران، چالش برانگیزترین نقشی که سازمان سیا ورود کرد!

به گزارش گفتمان برتر، بازیگری اگرچه در ظاهر سرگرم کننده است اما گاهی اوقات مجبور هستند لباس هایی آزاردهنده بپوشند که تحمل آن غیرممکن است.

عجیب و غریب ترین لباس های بازیگران، چالش برانگیزترین نقشی که سازمان سیا ورود کرد!

به گزارش به نقل از ورایتی، تکنولوژی پیشرفته جلوه های کامپیوتری می تواند هر چیزی را که یک فیلمساز می خواهد، در فیلم ها اجرایی کند و در خلاقیت به آنها اختیار عمل نامحدودی می دهد.

اگرچه جلوه های ویژه همیشه پیروز نیست و هر کسی هم تمایلی به استفاده از آن ندارد چراکه با استفاده از یک لباس معمولی، با هزینه کمتری می توان به نتیجه دلخواه رسید. تنها نقطه ضعفی که این لباس ها ممکن است داشته باشند سنگینی و راحت نبودن آنهاست. موضوعی که ممکن است باعث آسیب های فیزیکی به آنها شود. در ادامه 10 مورد از بازیگرانی که شرایطی مشابه را تجربه کرده اند معرفی می کنیم.

ممکن است فکر کنید که استاندارد ترین لباس ابرقهرمانی را کریس ایوانز در مجموعه فیلم های انتقام جویان داشته است که البته خود لباس شرایط مناسبی داشت، اما کلاهی که برای تکمیل شدن لباس روی سرش می گذاشت مشکل اصلی بود. این کلاه که بسیار تنگ طراحی شده بود در طول فیلمبرداری مرتبا باعث سردرد کریس ایوانز می شد.

فیلم سینمایی مردان ایکس:آپوکالیپس هنوز هم یکی از بدترین فیلم های این مجموعه سینمایی تلقی می شود. نقش شرور اصلی فیلم باید لباسی را می پوشید که تحمل آن بسیار سخت بود. این لباس وزنی در حدود 40 پوند (حدود 20 کیلوگرم) داشته و یک سیستم خنک کننده داخلی هم برای آن تعبیه شده بود. گاهی حتی درآوردن این لباس سخت تر از پوشیدن آن بود.

پال بتانی در فیلم های مارول ابتدا به عنوان صداپیشه حضور داشت، اما سرنوشت او بعد از رسیدن به نقش ویژن در سری فیلم های انتقام جویان عوض شد. او حالا نه تنها باید صدای خود را برای دوبله تغییر دهد بلکه باید ساعت ها روی صندلی گریم بنشیند. گریم کردن او برای این نقش در حدود دو ساعت زمان می برد، اما پاک کردن کار ساده تری بود و خوبی دیگر آن هم این بود که در بازیگری او اختلالی به وجود نمی آورد.

ران پرلمن با لباس های بازی ناراحت و گریم های سنگین نا آشنا نیست. او پیش از آنکه نقش افسانه ای کتاب های مصور یعنی پسر جهنمی را بازی کند در نقش دیو در سریال تلویزیونی دیو و دلبر محصول سال 1987 بازی کرده بود. او برای نقش پسر جهنمی نه تنها باید سر تا پایش را به رنگ قرمز در می آورد بلکه باید از عدسک نیز در چشم هایش استفاده می کرد و دست های او نیز باید اندازه ای غیر متعارف داشت.

بدیهی است که این روز ها در فیلم های مارول از تکنولوژی ضبط حرکات استفاده می شود، اما متاسفانه در سال 2005 حداقل برای فیلم چهار شگفت انگیز این اتفاق نیفتاد. این لباس و گریم به شدت سنگین بود و باعث گرم شدن بیش از حد می شد. اما با این حال مایکل چکلیس از دریافت این نقش بسیار راضی بود چرا که از کودکی خودش طرفدار شخصیت های چهار شگفت انگیز بوده است.

تم کوری در این فیلم سینمایی محصول سال 1985 نقش یک هیولا را بازی کرد که با نام تاریکی شناخته می شود. او باید لباسی را می پوشید که یکی از دقیق ترین و چشمگیرترین لباس های گریم در زمان خود محسوب می شد. این موجود شیطانی دو شاخ داشت که طول زیادی داشتند و باعث خستگی بازیگر می شدند.

این فیلم سینمایی که پُر از لحظات سرگرم کننده برای مخاطبان خود بود در سال 1990 یکی از فیلم های شگفت آور زمان خود شد. خلق لاک پشت ها از بزرگترین چالش های این فیلم بود. این لباس ها 48 پوند (21.5 کیلوگرم) وزن داشتند. سختی دیگر لباس ها آن بود که بازیگران توانستند کلاه ها را از سر خود در بیاورند چرا که دوباره نیم ساعت طول می کشید گریمور ها آن را به حالت اولیه بازگردانند.

جیم کری یکی از بهترین نقش آفرینی هایش را در فیلم سینمایی گرینچ ارائه داد. اما این نقش یکی از چالش بر انگیز ترین نقش های او نیز بود چرا که باید در طول فیلمبرداری لباس خاص نقشش را از سر تا پا به تن کند و از لنز نیز استفاده کند. این گریم هشت ساعت طول می کشید تا اعمال شود و به اندازه ای لباس ناراحت کننده بود که مجبور شدند از ماموران سازمان سیا در مورد چگونگی تحمل شکنجه کمک بگیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 937

به "عجیب و غریب ترین لباس های بازیگران، چالش برانگیزترین نقشی که سازمان سیا ورود کرد!" امتیاز دهید

1 کاربر به "عجیب و غریب ترین لباس های بازیگران، چالش برانگیزترین نقشی که سازمان سیا ورود کرد!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب و غریب ترین لباس های بازیگران، چالش برانگیزترین نقشی که سازمان سیا ورود کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید