چرا قسمت سوم سریال خاندان اژدها پرطرفدار شد؟ ، بازگشت جذابیت بازی تاج و تخت!

به گزارش گفتمان برتر، قسمت سوم سریال خاندان اژدها بعد از دو اپیزود که چندان برای هواداران مجذوب کننده نبوده، روح تازه ای در این سریال دمیده است. این سریال در چند ساعت اول امتیاز 9.9 و حالا امتیاز 9 را از تماشاگران در سایت IMDB دریافت نموده است و بسیاری آن را بازگشتی به فراز و فرودهای دراماتیک و مجذوب کننده بازی تاج و تخت می دانند.

چرا قسمت سوم سریال خاندان اژدها پرطرفدار شد؟ ، بازگشت جذابیت بازی تاج و تخت!

به گزارش خبرنگاران، در حالی که اپیزودهای اول و دوم سریال خاندان اژدها امتیازی در حدود 8 داشتند، به نظر می رسد ورود خاندان لنیستر در این اپیزود به جذابیت آن افزوده است.

آرآرمارتین، خالق سریال و دنیای وستروس هم یکی از هواداران ویژه این اپیزود بوده چون توانسته در این اپیزود سکانس شکار شاه را به طور کامل انجام دهد. سکانسی که در کتاب اصلی بازی تاج و تخت برای پادشاه رابرت براتیون هم بود اما به دلایل مختلفی از جمله بودجه حذف شد و علت مرگ رابرت حمله گراز به او مطرح شد که مارتین اصلا از آن راضی نبود.

الک بوجالاد منتقد سایت Den of geek درباره این اپیزود نوشت: از بسیاری جهات این اپیزود که نامش دومِ نام او بود، نشانه ای از این است که سازندگان سریال می دانند دارند چه می نمایند. اپیزود یک به چیدن محتوای اصلی کتاب مارتین و اپیزود دو به دیالوگ ها و روابط بین شخصیت های مارتین اختصاص داشت. این اپیزود که محصول نویسندگان سریال است، پر از لحظات سینمایی است. و حسی مثل بازی تاج و تخت اصلی دارد.

  • تنها شخصیت سریال بازی تاج و تخت که می تواند در خاندان اژدها حضور داشته باشد
  • انتقادها از سریالی که همه رکوردها را شکست | بی توجهی عوامل خاندان اژدها به احساسات بینندگان
  • تفاوت سریال خاندان اژدها و بازی تاج و تخت چیست؟

هلن اوهارا منتقد IGN هم نوشت: این اپیزود به آرامی شخصیت های تازه را معرفی می نماید و کمی درباره آنها غیبت می نماید اما سپس فینال آتشین و بزرگ را ایجاد می نماید. این اپیزود در حالی که شروع آشنایی داشت اما در ادامه خوب توانست توجه ما را با مقدار زیادی اکشن به خود جلب کند.

به گزارش سینما دیلی، سومایا سیروانیستا منتقد هندوستان تایمز هم نوشت: مت اسمیت تمام سریال را به سمت خود می کشد و مثل یک ستاره اکشن بالیوودی عمل می نماید با اینکه تنها در لحظه آخر حاضر می گردد. در فضای توئیتر هم شخصیت دیمون تارگرین با بازی مت اسمیت که حالا به شخصیتی پیچیده بدل شده بسیار هوادار پیدا نموده است از جمله یکی از هواداران که نوشته در اپیزود سه، بازیگر و سازندگان سریال توانستند بسیار عالی دیمون تایگرین را از کتاب به روی تصویر اقتباس نمایند. اقتباسی با جزئیات و زیبا.

بعد از چندین اپیزود میانه، به نظر می آید که خاندان اژدها حالا دوباره توانسته اثری به جذابیت دوران اوجش خلق کند و هواداران خود را راضی کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 شهریور 1401 بروزرسانی: 19 شهریور 1401 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 2053

به "چرا قسمت سوم سریال خاندان اژدها پرطرفدار شد؟ ، بازگشت جذابیت بازی تاج و تخت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا قسمت سوم سریال خاندان اژدها پرطرفدار شد؟ ، بازگشت جذابیت بازی تاج و تخت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید