صدور موافقت اصولی برای بیش از 100 طرح سرمایه گذاری گردشگری در کرمانشاه

به گزارش گفتمان برتر، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه، از صدور بیش از 100 موافقت اصولی برای طرح های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری این استان از ابتدای امسال اطلاع داد.

صدور موافقت اصولی برای بیش از 100 طرح سرمایه گذاری گردشگری در کرمانشاه

اگر علاقمند به سفر با بهترین هزینه بلیط ایران به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه، امید قادری روز پنجشنبه یک اسفند ماه 98 در جلسه آنالیز طرح های سرمایه گذاری اداره کل ضمن تاکید بر تسریع در فرآیند صدور مجوزهای سرمایه گذاری گفت: در راستای حمایت از سرمایه گذاران درخواست های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری با اولویت و در سریع ترین زمان ممکن در این اداره کل مورد آنالیز نهاده شده و جهت اخذ استعلامات و صدور مجوزهای لازم ارسال می گردد.

او حمایت از سرمایه گذاران را یک اولویت کاری دانست و گفت: پرسنل معاونت های مربوطه باید شرایط تسهیل هرچه بیشتر صدور مجوزها را فراهم نمایند.

در جلسه آنالیز طرح های سرمایه گذاری 9 طرح گردشگری مورد آنالیز نهاده شد که با صدور موافقت اصولی برای هشت طرح شامل یک زائرسرا در ماهیدشت، یک هتل آپارتمان و محوطه گردشگری در شهرستان کرمانشاه، سه طرح گردشگری در شهرستان روانسر، طرح گردشگری سد شیان، مجتمع گردشگری پل معلق در دالاهو و دهکده بوم گردی در سرمیل موافقت شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 612

به "صدور موافقت اصولی برای بیش از 100 طرح سرمایه گذاری گردشگری در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور موافقت اصولی برای بیش از 100 طرح سرمایه گذاری گردشگری در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید