شناسایی جعل رجیستری 30 هزار گوشی موبایل درسامانه همتا

به گزارش گفتمان برتر، سامانه اطلاع رسانی ثبت و رجیستری گوشی تلفن همراه (همتا) گفت: بیش از 30 هزار گوشی که با روش های متخلفانه ثبت شده بود، شناسایی و مسدود شد.

شناسایی جعل رجیستری 30 هزار گوشی موبایل درسامانه همتا

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سامانه اطلاع رسانی ثبت و رجیستری گوشی تلفن همراه (همتا) در اطلاعیه ای، خاطرنشان کرد: در زمینه سامانه شناسایی کشف تخلف همتا از 4 شهریورماه سال جاری تاکنون بیش از 30 هزار تلفن همراه که با روش های متخلفانه ثبت شده بودند، شناسایی و مسدود شده اند. حجم عمده ای از این تخلفات به وسیله سوءاستفاده از رویه مسافری صورت گرفته است.

همتا در کانال اطلاع رسانی خود به مخاطبانی که قصد خرید گوشی تلفن همراه دارند اکیدا توصیه نموده که قبل از خرید، به وسیله #7777 استعلام اصالت نموده و در صورت مسافری بودن تلفن همراه، در خرید خود دقت کند. چراکه ثبت تلفن همراه به وسیله رویه مسافری، صرفا برای مصارف غیرتجاری مجاز بوده و هر زمان که هر تخلفی در مراحل ثبت آن احراز گردد، مسدود خواهد شد.

برمبنای اطلاع رسانی همتا، سامانه کشف تخلف رجیستری در برخورد با متخلفانی که با سوءاستفاده از تسهیلات درنظر گرفته شده برای مسافران واقعی قصد ثبت و تطهیر تلفن همراه قاچاق خود را دارند، به طور مستمر و قاطع اقدام می نماید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 321

به "شناسایی جعل رجیستری 30 هزار گوشی موبایل درسامانه همتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی جعل رجیستری 30 هزار گوشی موبایل درسامانه همتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید