تصاویر و مشخصات سرفیس پرو 8 منتشر شد؛ طراحی تکراری و سخت افزار قدرتمند

به گزارش گفتمان برتر، برخلاف سال 2019، مایکروسافت ماه گذشته تنها از سرفیس پرو ایکس با پردازنده جدید SQ2 رونمایی کرد؛ حال اولین مشخصات و تصاویر سرفیس پروی 8 نیز منتشر شده است.

تصاویر و مشخصات سرفیس پرو 8 منتشر شد؛ طراحی تکراری و سخت افزار قدرتمند

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ حرفه ای از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از زومیت، اولین اطلاعات و تصاویر منتشرشده از سرفیس پرو 8 از طراحی تکراری و سخت افزار قوی آن حکایت دارد. طبق تصاویر منتشرشده در وب سایت ویندوز سنترال، به نظر می رسد این نسخه از سرفیس پرو 8 با پردازنده Intel Core i7-1165G7 و 32 گیگابایت رَم و 1 ترابایت حافظه ذخیره سازی از نوع SSD همراه خواهد بود. برای یادآوری، آخرین مدل سرفیس پرو 7 از 16 گیگابایت رم استفاده می نماید.

حدس و گمان هایی وجود داشت که مایکروسافت بعد از چندین سال بالاخره میخواهد تبلت سرفیس پرو 8 را با حاشیه های نازک تر طراحی کند؛ اما با توجه به تصاویر فاش شده در سایت خرید و فروش eBay، به نظر می رسد هیچ تغییری ازلحاظ طراحی به خود ندیده است و همچنان با طراحی گذشته و سخت افزار به روز عرضه خواهد شد.

لیست ذکرشده در eBay مدل مهندسی سرفیس پرو 8 را شامل می گردد که دارای پردازنده i7-1165G7 نسل یازدهم اینتل، 32 گیگابایت رَم با سرعت 4267 مگاهرتز و 1 ترابایت SSD ساخت سامسونگ است و عملکرد بسیار خوبی را ازلحاظ سخت افزاری نوید می دهد؛ مدل مذکور همراه صفحه کلید آبی رنگ و صفحه نمایش 12.3 اینچی، با قیمت 1300 دلار به فروش خواهد رسید.

مقاله مرتبط:

    • نسل جدید سرفیس ایکس با پردازنده قدرتمند معرفی گردید

انتظار می رود سرفیس پرو 8 بهار سال آینده بدون تغییر در طراحی عرضه گردد و اگر قصد خرید محصولی با طراحی جدیدتر در خانواده سرفیس دارید، سرفیس ایکس نسل 2 با نمایشگر لبه به لبه، طراحی نازک، یک جفت درگاه USB-C و پشتیبانی از اتصال 4G انتخاب مناسب تری خواهد بود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1199

به "تصاویر و مشخصات سرفیس پرو 8 منتشر شد؛ طراحی تکراری و سخت افزار قدرتمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر و مشخصات سرفیس پرو 8 منتشر شد؛ طراحی تکراری و سخت افزار قدرتمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید