سوگول طهماسبی مهمان دست در دست می گردد

به گزارش گفتمان برتر، تهران (پانا) - دست در دست در تازه ترین قرار پاییزی خود که یکشنبه 25 آبان حوالی ساعت 23:30 روانه آنتن می گردد، میزبان سوگل طهماسبی می گردد.

سوگول طهماسبی مهمان دست در دست می گردد

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، در برنامه امشب دست در دست سلمان فرخنده علاوه بر تبادل نظر با سوگل طهماسبی از دو بانوی نیکوکاری میزبانی می نماید که در گروه جهادی شهید سیدضیا حسینی در منطقه 16 خزانه بخارایی از هر یاریی برای یاری به همنوع دریغ نمی نمایند.

این مهمانان نماینده گروهی چهل نفره هستند که 9 سال سابقه خدمت در این منطقه را دارند و اقداماتی مثل تهیه جهیزیه،کارگاه فراوری ماسک، آموزش پیشگیری کرونا در محله ها، پزشکیاری و ... از جمله خدمات آنهاست.

لازم به ذکر است دست در دست در 15 قسمت به افراد تاثیرگذاری می پردازد که در بزنگاه های مختلف اجتماعی همراه مردم بوده اند. این افراد که می توانند صاحب نام یا چهره شناخته شده ای هم نباشند در جدیدترین میدان همدلی یعنی دوران شیوع کرونا گام های موثری در یاری رساندن به همنوعان خود برداشته اند.

دست در دست که تیتراژ آن را حامد فقیهی خوانده، علاوه بر دعوت و تبادل نظر با چهره های حوزه های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، ورزشی، اجتماعی و ... به پخش گزارش هایی از یاری همدلانه مردم به یکدیگر در سراسر ایران می پردازد.

تهیه موشن هایی از شخصیت های تاثیرگذار و کسانی که در خیر پیش قدم بوده اند، پویش مردمیبا موضوع ارسال داستان هایی با موضوع کرونا به صورت نوشته، فیلم، صدا و اهدای جوایز به آثار برگزیده از دیگر قسمت های این برنامه است.

دست در دست کاریست از گروه معارف شبکه دو و سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه نمایندگی هادی خدادی و کارگردانی مهدی زنگنه که آدینه، شنبه و یکشنبه بعد از تبادل نظری ویژه خبری روانه آنتن می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 آذر 1399 بروزرسانی: 25 آذر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1241

به "سوگول طهماسبی مهمان دست در دست می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوگول طهماسبی مهمان دست در دست می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید