سولسشر: شرم آور است، دستان خود را بالا می گیرم، مقصر این شکست من هستم

به گزارش گفتمان برتر، خبرگزاری خبرنگاران- تاتنهام پیروز شد در یک دیدار کاملاً برتر با نتیجه 6-1 از سد منچستریونایتد عبور کند، تا یکی از سنگین ترین شکست های شیاطین سرخ در تاریخ لیگ برتر انگلیس رقم خورد.

سولسشر: شرم آور است، دستان خود را بالا می گیرم، مقصر این شکست من هستم

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسکای، اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی منچستریونایتد پس از شکست سنگین مقابل تاتنهام در ورزشگاه اولدترافورد، راجع به این شکست و شرایط بازی گفت:

شرم آور است. دستان خود را بالا می گیرم. مقصر این شکست من هستم. این منچستریونایتد نیست. شما با وجود این اشتباهات فردی و چنین عملکردی نمی توانید در بازی ها پیروز شوید.

سولسشر راجع به درگیری اریک لاملا و آنتونی مارسیال و اخراج مهاجم فرانسوی شیاطین سرخ گفت:

اگر لاملا پسر من بود باید به مدت دو هفته فقط نان و آب می خورد! او باید یک عمل جراحی روی گلوی خود انجام دهد. واکنش آنتونی (مارسیال) بدون هیچگونه بهانه ای بد بود. اگر لاملا یکی از بازیکنان من بود، او را سخت تنبیه می کردم.

در نیمه دوم، آنطور که من امیدوار بودم، جنگنده ظاهر نشدیم و ما باید همه چیز را در این مسابقه مورد بررسی قرار دهیم. من مسئول این شکست هستم. چینی شکستی آزار دهنده و شرم آور است. قول می دهم هر کاری که از دستم بر می آید را انجام دهم تا همه چیز را تغییر دهم. این بدترین روز در تاریخ منچستریونایتد نیست.

سولسشر در رابطه با جابجایی نیز گفت:

باید هر آنچه که در اختیار داریم را مدیریت کنیم. این بازیکنان از آنچه که ما نشان می دهیم، بهتر هستند و ما باید به عنوان یک گروه در کنار یکدیگر مبارزه کنیم. پنجره جابجاییی فردا بسته خواهد شد و پس از آن، همه چیز را خواهیم دانست.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1168

به "سولسشر: شرم آور است، دستان خود را بالا می گیرم، مقصر این شکست من هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشر: شرم آور است، دستان خود را بالا می گیرم، مقصر این شکست من هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید