رویترز: تست کرونای رئیس جمهور برزیل مثبت شد

به گزارش گفتمان برتر، منابع خبری از مثبت شدن تست کرونای رئیس جمهور برزیل خبر می دهند تا وی عالی رتبه ترین مقام دنیا باشد که به این ویروس مبتلا می گردد.

رویترز: تست کرونای رئیس جمهور برزیل مثبت شد

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رویترز گزارش داد که تست کرونای ژائیر بولسونارو رئیس جمهور برزیل مثبت اعلام شده است تا بدین ترتیب وی عالی رتبه ترین مقام دنیا باشد که به این ویروس مبتلا می گردد.

ادواردو بولسونارو فرزند رئیس جمهور برزیل نیز روز آدینه در پیامی در توئیتر نوشت که نتیجه تست کرونای هیئت همراه رئیس جمهور برزیل که به آمریکا سفر نموده اند نیز هنوز معین نشده است.

این در حالی است که رئیس جمهور برزیل گزارش های پیشتر منتشرشده درباره مثبت شدن تست کرونای خودش را رد کرد. او گفت نتیجه این تست منفی بوده است.

رئیس جمهور برزیل شنبه در اقامتگاه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مارالاگو با وی ملاقات نموده بود.

بولسونارو بعد از آنکه یکی از دستیارانش به ویروس کرونای جدید مبتلا شد مشکوک به ابتلا به این ویروس است و آزمایش داده است.

پیش از این منابع خبری گزارش داده بودند فابیو واجناگارتن وزیر ارتباطات برزیل که او هم شنبه با ترامپ ملاقات نموده بود به بیماری کووید-19 مبتلا شده است.

هیأت همراه بولسونارو در سفر به آمریکا و ملاقات با دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور شامل وزیر امور خارجه، وزیر دفاع، وزیر معادن و انرژی، و چند مقام سیاسی دیگر برزیل بود.

از سوی دیگر امروز ابتلای 8 نفر دیگر به ویروس کرونا مثبت اعلام شده تا شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به 85 نفر برسد.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 695

به "رویترز: تست کرونای رئیس جمهور برزیل مثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویترز: تست کرونای رئیس جمهور برزیل مثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید